Gjest sende på nytt? Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har akkurat søkt på en del jobber gjennom adecco, men så rett etterpå gikk gjennom cv'en min og fant ut at det var en ting jeg ville forandre på, ser bedriftene den oppdaterte søknaden eller bør jeg sende på nytt? 0 Siter
Gjest arbeidsøker Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Om du tenker på den som ligger i CV-databasen, ser de nok bare det oppdaterte/siste. Ellers har jeg inntrykk av at Adecco har sin egen spesielle måte å finne frem til egnede kandidater. Har du vært lenge uten jobb eller ikke har referanse fra siste arbeidsgiver, kan du bare blåse i å bruke Adecco. Arbeidssøkende jeg kjenner og som har brukt vikarbyrå, sier at de får bedre respons på søknader gjennom aviser/tidskrifter. Noen vikarbyrå, deriblant Adecco er visst ikke så nøye med yrkesetikken heller. Vær veldig forsiktig med hva du forteller dem. Det kan bli brukt mot deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.