Snorkfrøken Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 næh? Er det ikke sant alt de skriver i sladrebladene? Har sett han på flere show, både alene og sammen med kona. Han virker da like normal som hvem som helst ellers. Koselig og ydmyk når han var på Oprah iallefall. 0 Siter
Gjest tv-kveld Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 næh? Er det ikke sant alt de skriver i sladrebladene? Har sett han på flere show, både alene og sammen med kona. Han virker da like normal som hvem som helst ellers. Koselig og ydmyk når han var på Oprah iallefall. Jeg tror ikke på alt sladderet, men jeg synes det er dumt når det skrives så mye drit. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 næh? Er det ikke sant alt de skriver i sladrebladene? Har sett han på flere show, både alene og sammen med kona. Han virker da like normal som hvem som helst ellers. Koselig og ydmyk når han var på Oprah iallefall. Har du sett det Oprah-showet der hun blir skuffet over han da? Der var han litt rar. Det ligger et klipp fra det showet på nettet et sted. Husker ikke hvor. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har du sett det Oprah-showet der hun blir skuffet over han da? Der var han litt rar. Det ligger et klipp fra det showet på nettet et sted. Husker ikke hvor. Nei, det har jeg ikke sett. Hvorfor ble hun det? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Nei, det har jeg ikke sett. Hvorfor ble hun det? Så var det å huske da. Det er en stund siden jeg så den videoen. Det var noe med at Oprah følte seg lurt på en måte tror jeg. Hun konfronterte Tom C, og han hadde problemer med å svare. Har prøvd og lete etter den, men det er bare den videoen hvor han turned crazy på Oprah som ligger der nå. Der hvor han hopper rundt omkring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.