Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hadde ikke middag i dag, frister ikke med mat i varmen. Men hva skal jeg finne på til kvelds da...? Jeg har en pose slikt burritos-krydder, er det godt? Og så har jeg en pakke med Quesadillas starter kit, men der skulle det visstnok være kylling, der har jeg såklart ikke. Men er det godt? Har ikke prøvd disse tingene før. Noen forslag til noe annet? 0 Siter
Piraye Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kjapp og lettvint varmmat som de fleste har?? Ostesmørbrød: brødskiver med sennep,skinke, ost og grillkrydder. Omelett: med bacon eller pølser eller skinkebiter. Har du gamle poteter fra igår? Varm de opp med pølser og sleng i en boks med tomtater eller tomatbønner og krydre. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Omelett? Kyllingsalat? Spekeskinke og poteter? Ovnsbakte grønnsaker? (løk, paprika, tomat og squash er en god kombinasjon - bruk dessuten pepper og olje) Grillet, marinert laks? (fåes kjøpt frossen/ ferdigmarinert) Gresk salat? Taco? Karbonade med stekt løk og speilegg? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kjapp og lettvint varmmat som de fleste har?? Ostesmørbrød: brødskiver med sennep,skinke, ost og grillkrydder. Omelett: med bacon eller pølser eller skinkebiter. Har du gamle poteter fra igår? Varm de opp med pølser og sleng i en boks med tomtater eller tomatbønner og krydre. Har ikke poteter fra i går, men takk for gode tips:o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Omelett? Kyllingsalat? Spekeskinke og poteter? Ovnsbakte grønnsaker? (løk, paprika, tomat og squash er en god kombinasjon - bruk dessuten pepper og olje) Grillet, marinert laks? (fåes kjøpt frossen/ ferdigmarinert) Gresk salat? Taco? Karbonade med stekt løk og speilegg? Nå ble jeg skikkelig sulten, hm, kanskje taco. Takk for tips. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Nå ble jeg skikkelig sulten, hm, kanskje taco. Takk for tips. Kos deg/ dere! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kos deg/ dere! :-) Takk, sambo kommer snart hjem og er nok garantert sulten. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Quesadillas med kylling er veeeeeldig godt!!! Litt sterkt - ha godt med salat til! Og rømme!!! Nam-nam!!!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Quesadillas med kylling er veeeeeldig godt!!! Litt sterkt - ha godt med salat til! Og rømme!!! Nam-nam!!!! Da kjøper jeg kylling i morgen, og lager det! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Egg og bacon på brødskive. Det er noe av det beste jeg vet! Men sambo rynker på nesen om vi har det for ofte. Jeg laget burrito`s jeg, og det ble knallgode. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det er noe av det beste jeg vet! Men sambo rynker på nesen om vi har det for ofte. Jeg laget burrito`s jeg, og det ble knallgode. Hva hadde du i? Det høres kjempegodt ut! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hva hadde du i? Det høres kjempegodt ut! Stekte kjøttdeig og brukte en pose med burritoskrydder, santa maria sin tror jeg det var. Så smurte jeg noen tortilla med litt olje, la på kjøttdeigen, mais, løk og salsa. Rullet de sammen og la de i en smurt form, ost på toppen, og gratinerte. Hadde litt salat, agurk og tomat til, og masse rømme. Ble overrasket over hvor godt det var ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Stekte kjøttdeig og brukte en pose med burritoskrydder, santa maria sin tror jeg det var. Så smurte jeg noen tortilla med litt olje, la på kjøttdeigen, mais, løk og salsa. Rullet de sammen og la de i en smurt form, ost på toppen, og gratinerte. Hadde litt salat, agurk og tomat til, og masse rømme. Ble overrasket over hvor godt det var ) Det hørtes kanongodt ut! Jeg har laget noe lignende, men jeg har ikke smurt tortillaene med olje. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det hørtes kanongodt ut! Jeg har laget noe lignende, men jeg har ikke smurt tortillaene med olje. Trenger nok sikkert ikke smøre de. Jeg lagde 4 store, men vi spiste bare 1 hver, så resten blir varmet opp til middag idag. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Trenger nok sikkert ikke smøre de. Jeg lagde 4 store, men vi spiste bare 1 hver, så resten blir varmet opp til middag idag. Heldigen som slipper lage middag i dag.... Jeg har kjøttdeig i kjøleskapet og jeg tror faktisk vi har en pakke tortilla i skapet. Hm.... Det kan bli god middag! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Heldigen som slipper lage middag i dag.... Jeg har kjøttdeig i kjøleskapet og jeg tror faktisk vi har en pakke tortilla i skapet. Hm.... Det kan bli god middag! I dag har jeg slappe av dag, gjorde så mye i går, at nå må jeg hente meg inn igjen. Er så godt og få gjøre ting, men må passe på at jeg ikke overdriver, da skriker kroppen med en gang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 I dag har jeg slappe av dag, gjorde så mye i går, at nå må jeg hente meg inn igjen. Er så godt og få gjøre ting, men må passe på at jeg ikke overdriver, da skriker kroppen med en gang. Du må kjenne etter hva du klarer, og du tror sikkert at du klarer mye mer enn det du gjør! Håper du får en fin slapp-av-dag! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du må kjenne etter hva du klarer, og du tror sikkert at du klarer mye mer enn det du gjør! Håper du får en fin slapp-av-dag! Takk ) Er det som er farlig, jeg føler at jeg kan gjøre alt jeg... Men er blitt flink til og passe litt på meg selv. Men det er så godt og få gå i butikken og ha god tid!!! Kjenner jeg har en tendens til og stresse litt enda, men jobber med saken. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Takk ) Er det som er farlig, jeg føler at jeg kan gjøre alt jeg... Men er blitt flink til og passe litt på meg selv. Men det er så godt og få gå i butikken og ha god tid!!! Kjenner jeg har en tendens til og stresse litt enda, men jobber med saken. Det tar tid å venne seg til det nye, men tenk så flott at du har fått gjort dette! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.