Gå til innhold

Bryllupsgave - trenger gode tips!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vet ikke hva jeg skal finne
Skrevet

Hei

Noen veldig nær meg skal gifte seg i juli. Ingen ønsker er lagt ut i butikkene - og blir det heller ikke etter som jeg forstår. Har bedt om ønsker, men fått heller liten respons - de har så mye fra før! Men gave skal de selvsagt få - men hva kan jeg finne på? Vi blir nok flere som går sammen - så tips til fine, anderledes, spesielle, vanlige bryllupsgaver ønskes i mange prisklasser!!! Hva med kjøkkenmaskin ala Kenwood? Er nær familie - blir det for lite høytidelig gave, eller?

Fortsetter under...

Skrevet

Supergave, og om de har fra før så er det lett å få byttet.

Når man først gifter seg så er det jo greit å få gaver som er noe man gjerne ikke hadde gått ut og kjøpt seg selv. Typ koster gjerne mer enn man har råd til å legge i det. Og hvem trenger ikke en kenwood ;)

Gjest baremei
Skrevet

Høres da flott ut med kjøkkenmaskin! Kjekt med noe man kan bruke, som ikke bare står til pynt, mener nå jeg.

Andre forslag:

- Raclette

- Fint pledd (fra f.eks. Husfliden)

- Kvalitetskoffert (hvis de liker å reise)

- Soveposer-som går an å gjøre om til dobbelpose, turwok, bok med tips til turløyper, kompass, kikkert, GPS... (Hvis de er friluftsmennesker)

- Smijernsfigurer fra Husfliden, som forestiller mann og/eller dame (finnes i ulike størrelser)

- Radio i kul retrodesign

Gjest Tante T.
Skrevet

Kva med gåvekort frå eit hagesenter, hagefigurer, urner til å plante i?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...