Gjest Calóni Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 "Til alle beboere i xxx-området. I morgen, 10. mai, vil gatefeing bli igangsatt i dette området. I denne forbindelse må gatene være frie for biler. Feiingen vil bli utført mellom kl 07.00 og 22.00. Vennligst hold Dem orientert om hvor feiebilene befinner seg, slik at bilen Deres ikke står i veien." Akkurat. Mellom 7 og 22 så skal alle i hele nabolaget holde seg hjemme og titte ut av vinduet? Jeg vil ikke at bilen min skal stå i veien for bilene selvsagt, men hva i all verden vil "gatene i området" si? Hvor langt unna må jeg parkere bilen? Kunne jeg fått en pekepinn på i hvilken ende av døgnet min gate skulle feies i, så kanskje jeg hadde hatt muligheten til å gjøre noe med saken. Men neida, her står det som det står i brevet, og det skal alle klare å følge. Og jeg er ikke engang frustrert eller irritert, jeg er bare fascinert 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hehe... Du får dra på besøk til noen og håpe de har vært på din plass når du er tilbake. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det blir vel satt opp skilt (hengt poser over eksisterende skilt) i de gatene det er aktuelt? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det blir vel satt opp skilt (hengt poser over eksisterende skilt) i de gatene det er aktuelt? Nope! Trøndere er ikke like urbane som oslofolk 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg hadde bare ringt til veivesenet eller komunen å forhørt meg. De kan kanskje viderekople deg til sjåføren. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Nope! Trøndere er ikke like urbane som oslofolk Hehe. Da skjønner jeg problemet ditt litt bedre. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.