Gjest wonderinggirl Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Kjære mann. Ok, tenk på ei jente du er betatt av. (om du ikke er betatt av noen spesiell akkurat nå, tenk på ei du har vært betatt av) Nå har du kommet i en drømmesituasjon. Du kan få lov å velge hvordan denne jenta skal gå fram overfor deg. Hva er perfekt framgangsmåte? Fortell! 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg tenker jo da på det å ta initativ med mål om å få deg som kjæreste... Hvis det kom uklart fram... :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg sitter og lurer på om det fins noen oppskrift. 0 Siter
Gjest huhei Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 A: Ta av egne klær B: Ta av mannens klær Noe sånt, kanskje? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er nok en enkel sjel, tror jeg. Da jeg var single, kunne følgende ha funket: Sex, etterfulgt av øl, hjemkjørt pizza og lengre prat om drømmer for fremtiden. Som en av mange oppskrifter som kunne ha funket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.