gnochi Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har lasta ned en film som er en ISO-fil. Hvis jeg åpner den i VLC, får jeg menyen på filmen, men får ikke til å klikke videre. Power DVD vil ikke åpne den. Hvordan skal jeg få åpna denne fila? Jeg har ikke DVD-brenner 0 Siter
keinstein Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg føler at du -må- brenne den til en plate. Jeg tror ikke det finnes drivere for å kjøre en slik fil direkte. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Husker jeg brukte noe som heter isobuster for å gjøre om iso filer. Jeg plagdes lenge med hvordan jeg skulle gjøre om iso filer etter at jeg lastet ned kart til gps. Programmet finner du på nettet til gratis nedlasting. Husker ikke hvordan jeg til slutt fikk det til jeg. Lykke til! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Mount den med Deamon Tools. Da vil innholdet i ISO-fila dukke opp i en virtuell stasjon i Min Datamaskin http://www.download.com/Daemon-Tools/3000-7970_4-10497780.html 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg tror du kan laste ned noe som heter superiso. Da kan du se dem med en gang. 0 Siter
petter smart Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du kan bruke alcohol 120% for å lage et virtuelt dvd-image. Da kan du spille av filen på pc'en. Der kan du også brenne ut filmen på en DVD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.