Gå til innhold

hjelp til liten uskyldig jente?

Anbefalte innlegg

Gjest tuulla
Skrevet

Jeg er svært forelska i denne gutten/mannen, og det kan se ut som om interessen er gjengjeldt. Ting går utolig sakte. Vi er begge litt sjenerte på kjærlighetsfronten, så ting tar tid med oss. Vi kikker på hverandre masse på avstand, og jeg tror nok at begge skjønner at den andre er interessert. Vi har vært ute sammen bare vi to et par ganger nå. Da har det vært en blanding av at vi liksom har "bare endt" opp sammen på en måte, og at vi til dels har invitert hverandre. Men det har fallt veldig naturlig, så det var ingen stor prestasjon å få det til. Vi har hatt det kjempe koselig, og han refererer stadig til "neste gang" og slikt. Men nå tør ingen av oss å invitere den andre ut igjen. Det har vært sånn nesten en del ganger, men jeg chicker ut, og jeg tror han gjør det samme. Det er jo helt totalt idiotisk og tullete, for på en måte vet vi jo begge at interessen sannsynligvis er gjengjeldt, men... klarer liksom ikke... Vi har heller ikke utvekslet telefonnummer. Har ikke fått dette til enda. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Jeg har veldig lyst å fortsette de 2 fine "datene" vi har hatt. Men når vi prater, står liksom begge og subber med beina og ser ned i bakken og smiler sjenert. Jeg tror nok vi tenker det samme, men ingen tør...

Videoannonse
Annonse
Ugga Bugga
Skrevet

Finn nummeret hans i telefonkatalogen:

http://www.gulesider.no

og så sender du ham en SMS. Skriv at du gjerne vi gå på kino med ham eller ta en øl eller kaffe med ham eller noe annet.

Gjest staedtler
Skrevet

Hehe.. Jeg har opplevd akkurat det samme. Til slutt tok HUN initativet til noe mer, og det sa pang. Viel Glück. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...