Gjest kavringen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Vurderer å bestille klær derfra, men er litt usikker på hvilken størrelse jeg bør velge - har på følelsen av at klærne der er små i str? Noen som vet? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Bestill en størrelse større enn det du vanligvis bruker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ja, de er små i størrelsen. jeg bruker normalt sett str. 36/38 og kjøper i str. 40 Fra LaRedoute. Bikinier kjøper jeg faktisk i str. 42 (her hjemme i str. 40 for å unngå at "flesket" tyter ut på sidene *hehe*) 0 Siter
Gjest kavringen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Aha, fant en måltabell så da løste det seg 0 Siter
Gjest kavringen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ja, de er små i størrelsen. jeg bruker normalt sett str. 36/38 og kjøper i str. 40 Fra LaRedoute. Bikinier kjøper jeg faktisk i str. 42 (her hjemme i str. 40 for å unngå at "flesket" tyter ut på sidene *hehe*) Takk for svar, snille er dere . Fant etterhvert en måltabell, og i henhold til den må jeg gå opp en størrelse ja. 0 Siter
Gjest Theresew Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har handlet masse der, og har vært kjempefornøyd med alt. Anbefales! Jeg har kjøpt en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. 0 Siter
Gjest kavringen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Bestill en størrelse større enn det du vanligvis bruker. Takk for hjelpen . Bestiller en str større jeg. 0 Siter
Gjest kavringen Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har handlet masse der, og har vært kjempefornøyd med alt. Anbefales! Jeg har kjøpt en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Godt å høre. Da blir det sommerkjøle på meg *fornøyd* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Takk for svar, snille er dere . Fant etterhvert en måltabell, og i henhold til den må jeg gå opp en størrelse ja. Skikkelig "nedtur", ikke sant?! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.