Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg er sikker på at jeg kunne stortrives i både Bertine Zetlitz og Silje Nergårds rom:-)

Hvis jeg måtte bo på Ellen Nicolaisens rom hadde jeg gått rett inn i en dyp depresjon, tror jeg...

Hvilket ville du valgt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kari Traas rom synes jeg var fint, bare det ikke er iskaldt der *s*

Skrevet

Kari Traas rom synes jeg var fint, bare det ikke er iskaldt der *s*

Fint ja, men et isprinsesserom er ingenting for en frysepinn som meg. Brrr! Passer nok best for heite damer;-)

Skrevet

Fint ja, men et isprinsesserom er ingenting for en frysepinn som meg. Brrr! Passer nok best for heite damer;-)

Jeg kan jo snike med meg et elektrisk varmeteppe i kofferten... Eller ha med min varme mann:-)

Skrevet

Jeg kan jo snike med meg et elektrisk varmeteppe i kofferten... Eller ha med min varme mann:-)

Medbrakt varm mann høres ut som en meget god plan:-)

Skrevet

Bonnevies rom er akkurat i min gate (bortsett fra alle bildene av det tidligere teaterparet). De andre rommene var altfor fylt opp av tekstiler av ulike slag. Tror nok jeg ville klart en natt i Kari Traa-rommet også, men jeg liker best rom med få tekstiler og rolige farger.

Mrs. Wallace
Skrevet

Med forbehold om at jeg ikke har sett alle rommene, ville jeg valgt Bertine Zetlitz sitt rom, eller Margreth Olins.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg likte best rommet til Åsne Seierstad, bortsett fra at de nattbordene burde vært skiftet ut.

Enig med deg, rommet til Ellen Nicolaisen var ille.

Skrevet

Kari Traas rom. Helt klart. En del av rommene er jo helt overlessa.

Gjest togli
Skrevet

Kristin Rivelsrud sitt rom var omtrent etter min smak!

Skrevet

Kari Traa eller Silje Nergårds rom.

Spesielt Kari Traa sitt rom, herlig kaldt :)

Skrevet

Bonnevies rom er akkurat i min gate (bortsett fra alle bildene av det tidligere teaterparet). De andre rommene var altfor fylt opp av tekstiler av ulike slag. Tror nok jeg ville klart en natt i Kari Traa-rommet også, men jeg liker best rom med få tekstiler og rolige farger.

Jeg trives best i litt overfylte rom med mye tekstiler, jeg. Blir småstressa i mer strippa rom. Har nok ikke nok personlighet til å fylle dem, hehe.

Men pent er det jo:-)

Skrevet

Jeg likte best rommet til Åsne Seierstad, bortsett fra at de nattbordene burde vært skiftet ut.

Enig med deg, rommet til Ellen Nicolaisen var ille.

Jeg la også merke til de nattbordene. De passet ikke helt inn.

Skrevet

Kari Traas rom. Helt klart. En del av rommene er jo helt overlessa.

Minimalisme er oppskrytt, dessuten er det helt ut;-)

Skrevet

Kristin Rivelsrud sitt rom var omtrent etter min smak!

Fint ja:-) Jeg vil også ha et sånt speil over senga!

Skrevet

Silje Nergårds rom, uten tvil. Akkurat mine farger.

Skrevet

Minimalisme er oppskrytt, dessuten er det helt ut;-)

Tja, om minimalisme er ut så betyr det ingenting for meg.

Jeg _elsker_ minimalisme.

Skrevet

Tja, om minimalisme er ut så betyr det ingenting for meg.

Jeg _elsker_ minimalisme.

Det var nå mest en spøk, da.

Minimalisme er sååååå yesterday asså! (sagt med homsepatruljestemme).

Det er godt at vi mennesker har forskjellig smak, ellers hadde det blitt veldig kjedelig her:-)

Skrevet

Det var nå mest en spøk, da.

Minimalisme er sååååå yesterday asså! (sagt med homsepatruljestemme).

Det er godt at vi mennesker har forskjellig smak, ellers hadde det blitt veldig kjedelig her:-)

Hehe enig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...