Gå til innhold

Den dagen Siv Jensen blir statsmininster ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg søke asyl i Sri Lanka!

Ordene tilhører Basin Gozlan på islam.no og er servert i en debatt om lederskiftet i FrP.

Merkelig nok tror jeg Bassen klorer seg fast, men om det mot formodning skulle skje, så håper jeg at han tar med seg flest mulig av sine kumpaner.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

18

• Kvinnen med utopiene

14

• Simen

3

• Piraye

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg slår følge!

Jeg blir også med.

Skrevet

Tror faktisk jeg slår følge jeg også....

Skrevet

Tror faktisk jeg slår følge jeg også....

"De siste 20 årene har øya vært dominert av en etnisk konflikt mellom tamilene og singaleserne. LTTE (Liberation Tigers of Tamil Eelam) har ligget i krig med regjeringen og kontrollerer for øyeblikket den nord-østlige delen av landet. De siste årene har Norge vært involvert i megling mellom partene og siden 2001 har det vært våpenhvile".

Dette er godt å høre.

Skrevet

"De siste 20 årene har øya vært dominert av en etnisk konflikt mellom tamilene og singaleserne. LTTE (Liberation Tigers of Tamil Eelam) har ligget i krig med regjeringen og kontrollerer for øyeblikket den nord-østlige delen av landet. De siste årene har Norge vært involvert i megling mellom partene og siden 2001 har det vært våpenhvile".

Dette er godt å høre.

Vel, hva er verst da? Pest eller kolera...........? ;-)

Skrevet

Tja...FrP i regjering hadde nok vært like komisk som SV. De har akkurat lite greie på det de tror de kan, og ville dummet seg like grundig ut, bare på andre måter/områder. Man kan saktens lure på om landet har godt av å ha partier og statsråder på "tiltak" (slik som med SV nå).

".............................................."

Gjest togli
Skrevet

Jeg slår følge!

Får jeg bli med? Pliiiiiz!!

Logitechmusa
Skrevet

Tja...FrP i regjering hadde nok vært like komisk som SV. De har akkurat lite greie på det de tror de kan, og ville dummet seg like grundig ut, bare på andre måter/områder. Man kan saktens lure på om landet har godt av å ha partier og statsråder på "tiltak" (slik som med SV nå).

".............................................."

Forskjellen er vel helst at FrP i regjering vil ha langt større makt enn SV i regjering noen gang får, de kan dermed gjøre betydelig mer skade. Man kan selvsagt håpe at oppslutningen går ned, men jeg er redd at FrP må i regjeringsposisjon før folk innser hva de står for.

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Siv Jensen som statsminister er èn ting, hun er dyktig nok, men hva med resten? Hver gang en annen fra FrP er på skjermen er det jo en eller annen "half-wit" som ser ut som h*n nettopp er sluppet ut fra lukket anstalt. Hvor skal de hente statsrådene fra?

petter smart
Skrevet

Tja, endelig en god grunn til å stemme FRP. Prøver fyren å de i regjering eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siv Jensen som statsminister er èn ting, hun er dyktig nok, men hva med resten? Hver gang en annen fra FrP er på skjermen er det jo en eller annen "half-wit" som ser ut som h*n nettopp er sluppet ut fra lukket anstalt. Hvor skal de hente statsrådene fra?

Et jævla godt spørsmål.

Siv Jensen er en dyktig politiker - enig i det, men resten av disse frp-folka ser jo ut som levende eksempler på hvorfor innavl er forbudt, og når de åpner kjeften står det enda verre til.

mariaflyfly
Skrevet

Et jævla godt spørsmål.

Siv Jensen er en dyktig politiker - enig i det, men resten av disse frp-folka ser jo ut som levende eksempler på hvorfor innavl er forbudt, og når de åpner kjeften står det enda verre til.

Amen.

Skrevet

Forskjellen er vel helst at FrP i regjering vil ha langt større makt enn SV i regjering noen gang får, de kan dermed gjøre betydelig mer skade. Man kan selvsagt håpe at oppslutningen går ned, men jeg er redd at FrP må i regjeringsposisjon før folk innser hva de står for.

Det er selvfølgelig et godt poeng.

"........................................."

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Dere er enda skumlere.

Vi er jo koselige vi da :) Søte, søte kommunistene :)

Skrevet

jeg tror at Frp har lettere for å "ta til vettet" i en regjeringsposisjon enn det SV ahr vist.

Skrevet

Vi er jo koselige vi da :) Søte, søte kommunistene :)

De uhelbredelige sosialistene lever i en forgangen tid.

En rødhud i politikken sa her om dagen at folk var mye friskere på Cuba og at de hadde det godt.

Han skjønte ikke hvorfor folka i høyres latinamerikagruppe lo så godt.

De vet godt at Fidel har drept 7-8 tusen mennesker siden han overtok. At det sitter et tusentall politiske flyktninger der, og at folk rømmer fra landet. De fleste er blitt fattigere og alt av bygninger forfaller. Alt i politikk og samfunn er blitt mye mer uforutsigbart og direkte skremmende for folk flest. Hele landet er stagnert og nullstilt. Det holdes i gang med trusler og frykt.

Kameraten til Fidel, Che, snakket bare om hvor mange han hadde drept, og hvor mange han skulle drepe. Folk dauer som fluer rundt dem, og det har de gjort i Sovjet (50 mill), Kina (70 mill) og i Kambodsja (2-3 mill). Kommunisme er en dødens religion, og er altså ikke så døds-kult.

I Praha har de laget et kommunistmuseum som minner mer om et skrekkabinett. Det er lite politikk, mye frykt og trusler.

Skrevet

Dere er skumle...

Du vil heller ha Basin Gozlan og den dystre og morderiske guden hans til sjef?

Muhammed er ingen moromann, og som kvinne har du mye å tape.

F eks Pakistan og Palestina er et helvete for kvinner, med mishandling, undertrykking og tvangsekteskap.

I moskeen i Oslos sitter 40 menn i styret, ingen av dem er demokratisk valgt, og ingen kvinner. Bare det burde får det til å gå kaldt nedover ryggen på alle. Disse 40 representerer krefter som sosialistene har kjempet mot i 100 år. Hvorfor kjemper de ikke mot det nå? Liberalisme og demokrati er islamsjefenes verste fiende. Hvis kvinner og demokrati skal inn (demokrati er forbudt i islam) rakner hele maktstrukturen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...