bugge -jenta Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Her kommer et skikkelig interessant innlegg, spesielt for alle menn... Jeg synes at jeg i de siste årene får brune pigmentflekker spesielt i ansiktet, pannen, når jeg soler meg, og tror det er en sammenheng med bruk av yasmin. Det var vel på den tiden jeg begynte med de jeg fikk dette problemet. Så nå lurer jeg på om det vil hjelpe å droppe pillen i sommer, og om det da umiddelbart vil gjøre at jeg får mindre av disse pigmentflekkene. Jeg liker ikke sole meg så mye, bare ikke se blåhvit ut. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ei venninne som fikk et kjempeproblem med pigmentflekker da hun begynte med p-piller igjen. Hun hadde hatt en pause på noen år og begynte med et nytt merke, men jeg husker ikke hvilket det var. Hun fikk i hvert fall beskjed om å slutte med pillene om hun ville bli kvitt pigmentflekkene. Det tok sin tid, men de forsvant til slutt. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg har ei venninne som fikk et kjempeproblem med pigmentflekker da hun begynte med p-piller igjen. Hun hadde hatt en pause på noen år og begynte med et nytt merke, men jeg husker ikke hvilket det var. Hun fikk i hvert fall beskjed om å slutte med pillene om hun ville bli kvitt pigmentflekkene. Det tok sin tid, men de forsvant til slutt. Kunne hun sole seg når hun sluttet med pillene, eller måtte hun vente en periode før hun eksponerte seg for solen? Sa legen noe om det? Vet du det? Takk for svar forresten. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kunne hun sole seg når hun sluttet med pillene, eller måtte hun vente en periode før hun eksponerte seg for solen? Sa legen noe om det? Vet du det? Takk for svar forresten. Ehm - det er etpar år siden, men jeg innbiller meg at hun måtte bruke sunblock i ansiktet noen uker, ja. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Ehm - det er etpar år siden, men jeg innbiller meg at hun måtte bruke sunblock i ansiktet noen uker, ja. Ok. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.