Gå til innhold

Yasmin og pigmentflekker

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Her kommer et skikkelig interessant innlegg, spesielt for alle menn...

Jeg synes at jeg i de siste årene får brune pigmentflekker spesielt i ansiktet, pannen, når jeg soler meg, og tror det er en sammenheng med bruk av yasmin. Det var vel på den tiden jeg begynte med de jeg fikk dette problemet. Så nå lurer jeg på om det vil hjelpe å droppe pillen i sommer, og om det da umiddelbart vil gjøre at jeg får mindre av disse pigmentflekkene. Jeg liker ikke sole meg så mye, bare ikke se blåhvit ut.

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har ei venninne som fikk et kjempeproblem med pigmentflekker da hun begynte med p-piller igjen.

Hun hadde hatt en pause på noen år og begynte med et nytt merke, men jeg husker ikke hvilket det var.

Hun fikk i hvert fall beskjed om å slutte med pillene om hun ville bli kvitt pigmentflekkene. Det tok sin tid, men de forsvant til slutt.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har ei venninne som fikk et kjempeproblem med pigmentflekker da hun begynte med p-piller igjen.

Hun hadde hatt en pause på noen år og begynte med et nytt merke, men jeg husker ikke hvilket det var.

Hun fikk i hvert fall beskjed om å slutte med pillene om hun ville bli kvitt pigmentflekkene. Det tok sin tid, men de forsvant til slutt.

Kunne hun sole seg når hun sluttet med pillene, eller måtte hun vente en periode før hun eksponerte seg for solen? Sa legen noe om det? Vet du det?

Takk for svar forresten.

Mrs. Wallace
Skrevet

Kunne hun sole seg når hun sluttet med pillene, eller måtte hun vente en periode før hun eksponerte seg for solen? Sa legen noe om det? Vet du det?

Takk for svar forresten.

Ehm - det er etpar år siden, men jeg innbiller meg at hun måtte bruke sunblock i ansiktet noen uker, ja.

bugge -jenta
Skrevet

Ehm - det er etpar år siden, men jeg innbiller meg at hun måtte bruke sunblock i ansiktet noen uker, ja.

Ok. Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...