jente 85 modell Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 hei..jeg er en jente på snart 21 som er veldig fortvilet..i fjord startet det med at jeg fikk vondt under samleie.også begynte jeg å blø midt under samleien..(ferskt blod)det gjorde vondt i det vi skulle begynne, også gikk det over..ikke noe svie eller kløe i det heletatt..prøvde en canesten kur sånn i tilfelle..men det som er nå,er at det lukter vondt av utflodet mitt..men ingen annen irritasjon..hva kan dette være??har hatt vorter for ca 1 1/2 år siden..men kan ikke se noe nå..kan det være vortene som gjør at det lukter?utflodet mitt er også litt opp å ned.. noen ganger litt cottage cheese look..men andre ganger litt tynt å missfarget..vær så snill å hjelp meg..hilsen fortvilet jente på snart 21:) 0 Siter
hidi Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Beklager, men utflod som lukter vondt bør sjekkes av lege eller gynekolog! Oppsøk en kvinnelig gynekolog. Det gjør ikke vondt! Siden hun er kvinne er det også lettere å prate med henne. Var selv hos en kvinnelig gynekolog for litt siden og hun var bare helt herlig.... Bedre å vite en å gruble. Lykke til! 0 Siter
jente 85 modell Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Beklager, men utflod som lukter vondt bør sjekkes av lege eller gynekolog! Oppsøk en kvinnelig gynekolog. Det gjør ikke vondt! Siden hun er kvinne er det også lettere å prate med henne. Var selv hos en kvinnelig gynekolog for litt siden og hun var bare helt herlig.... Bedre å vite en å gruble. Lykke til! hmm..da har jeg jo ikke no valg da.. men takk for svaret:) 0 Siter
jente 85 modell Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Beklager, men utflod som lukter vondt bør sjekkes av lege eller gynekolog! Oppsøk en kvinnelig gynekolog. Det gjør ikke vondt! Siden hun er kvinne er det også lettere å prate med henne. Var selv hos en kvinnelig gynekolog for litt siden og hun var bare helt herlig.... Bedre å vite en å gruble. Lykke til! men tror du at dette kan komme av sopp egentlig??eller er det vorter??er det sant at man kan reagere på kjærstens sperm?? 0 Siter
jente 85 modell Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Beklager, men utflod som lukter vondt bør sjekkes av lege eller gynekolog! Oppsøk en kvinnelig gynekolog. Det gjør ikke vondt! Siden hun er kvinne er det også lettere å prate med henne. Var selv hos en kvinnelig gynekolog for litt siden og hun var bare helt herlig.... Bedre å vite en å gruble. Lykke til! men tror du at dette kan komme av sopp egentlig??eller er det vorter??er det sant at man kan reagere på kjærstens sperm?? 0 Siter
Gjest voksen mamma Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 men tror du at dette kan komme av sopp egentlig??eller er det vorter??er det sant at man kan reagere på kjærstens sperm?? Ja du kan reagere på kjæresten, men det kan være andre ting. Gå til lege med engang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.