Gå til innhold

Et DOL i forfall?


Gjest Lei DOL

Anbefalte innlegg

Gjest Lei DOL

Spør du meg har DOL blitt et skikkelig drittsted! Dessuten blir man jo helt avhengig av denne møkka. Kom dere ut av DOL før det er for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avhengig av møkk? Merkelige greier. Trodde man måtte like noe for å bli avhengig av det. Jeg er liksom ikke avhengig av røyk fordi jeg synes at det er direkte dårlig da.

Bare en liten digresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker DOL jeg! Og hadde jeg kunnet så hadde jeg tilbrakt mye mer tid her, det er kun pga. armene (musesyke) at jeg er mindre her enn før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg synes DOL er i forfall.....

Tidligere så brukte de OSS til å kjenne på hva vi ville ha, det var liksom DOLERE som hadde overtaket...Nå er det omvendt...DET i seg selv trenger absolutt ikke være negativt, men de tar fra oss muligheten til å være de vi er...er det noen som forstår hva jeg mener? de bygde opp en WEBside som har blitt Norges kjent..Det ble personlig å artig, pr i dag er det blitt en helt * vanlig * webside man dropper innom liksom.........

Får ikke frem det jeg vil frem til tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg synes DOL er i forfall.....

Tidligere så brukte de OSS til å kjenne på hva vi ville ha, det var liksom DOLERE som hadde overtaket...Nå er det omvendt...DET i seg selv trenger absolutt ikke være negativt, men de tar fra oss muligheten til å være de vi er...er det noen som forstår hva jeg mener? de bygde opp en WEBside som har blitt Norges kjent..Det ble personlig å artig, pr i dag er det blitt en helt * vanlig * webside man dropper innom liksom.........

Får ikke frem det jeg vil frem til tror jeg

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, jeg likte bedre gamle DOL en dette, da hørte de på hva vi brukerne ville, men nå er det *reinspikka business* for å si det sånn, men jeg liker fremdeles DOL pga. kontakten med en del brukere da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, jeg likte bedre gamle DOL en dette, da hørte de på hva vi brukerne ville, men nå er det *reinspikka business* for å si det sånn, men jeg liker fremdeles DOL pga. kontakten med en del brukere da! :-)

Men det er vel bare spørsmål om tid før noe liknende gamle dol dukker opp?

*funderer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel bare spørsmål om tid før noe liknende gamle dol dukker opp?

*funderer*

Ja f** der sa du noe! Det kan jo enda forverre seg! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei DOL

Du får begynne med deg selv da!

Hadet!:)

Kanskje du skal begynne med deg selv? Og hvorfor må du slenge med de upassende smileysene? De er rett og slett kvalme i slike sammenhenger som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Kanskje du skal begynne med deg selv? Og hvorfor må du slenge med de upassende smileysene? De er rett og slett kvalme i slike sammenhenger som dette.

Er det noe gale i at hun tar dem med?

Hun kan vel ta dem i hvilken sammenheng hun vil vel?

Sov godt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal begynne med deg selv? Og hvorfor må du slenge med de upassende smileysene? De er rett og slett kvalme i slike sammenhenger som dette.

Fy faen å kvalm du er. Ikke nok med at du rakker ned på DOL, men du må selvfølgelig spytte på Cheerleader også.

Hvem anonyme spytteklyse er du? Se til helvete å kom deg vekk, hvis du ikke i det minste har ære nok til å fremstå med noe så "lite" som et nick !

Jeg kan være en jævel selv, men tør da å stå for det jeg skriver !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei DOL

Fy faen å kvalm du er. Ikke nok med at du rakker ned på DOL, men du må selvfølgelig spytte på Cheerleader også.

Hvem anonyme spytteklyse er du? Se til helvete å kom deg vekk, hvis du ikke i det minste har ære nok til å fremstå med noe så "lite" som et nick !

Jeg kan være en jævel selv, men tør da å stå for det jeg skriver !

Kvalm? jeg? det er det vel du som er, shandy? For du har liksom ikke snakket dritt om Cheerleader? HAHAHA, *spytte spytte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm? jeg? det er det vel du som er, shandy? For du har liksom ikke snakket dritt om Cheerleader? HAHAHA, *spytte spytte*

Ikke greit å spytte i motvind, gitt. Ikke når du er ei svær klyse selv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei DOL

Ikke greit å spytte i motvind, gitt. Ikke når du er ei svær klyse selv.

Med vennlig hilsen

"Med vennlig hilsen" måtte jo være med. *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheerleader

Kanskje du skal begynne med deg selv? Og hvorfor må du slenge med de upassende smileysene? De er rett og slett kvalme i slike sammenhenger som dette.

Det er DU som klager her, og oppfordrer oss andre til å forlate DOL sammen med deg!

Da må du jo begynne med deg selv, da! Så får du se hvor mange som følger like bak...

:):):):):):):):)

Have a fabolous weekend!

*smiiiil*

Mine smiley's er aldri upassende, og spesielt ikke denne gangen..

*smiiler idet du forlater det aldeles forferdelige DOL som er i totalt forfall*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med vennlig hilsen" måtte jo være med. *rister på hodet*

Jeg kan altså ikke forlate dere alene i noen få timer uten at dere begynner å lage spetakkel. Det tyder på at alt er godt og normalt på DOL fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, jeg likte bedre gamle DOL en dette, da hørte de på hva vi brukerne ville, men nå er det *reinspikka business* for å si det sånn, men jeg liker fremdeles DOL pga. kontakten med en del brukere da! :-)

Hei Husmusi og Amiga !

Jeg tar signalene dere sender alvorlig. Akkurat nå er jeg temmelig sliten, men hvis jeg får kreftene tilbake (hvilket jeg regner med), vil jeg forsøke å bringe tjenesten litt mer tilbake til det den var tidligere.

O.k. ?

Vennlig hilsen:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm? jeg? det er det vel du som er, shandy? For du har liksom ikke snakket dritt om Cheerleader? HAHAHA, *spytte spytte*

Som jeg sa. Jeg kan være en jævel selv, men skriver under med mitt eget nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...