Gjest ?ppos Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hvordan kan sopp oppstå på kjønnsorganet? Hvordan ser den ut?(viss en kan se den) 0 Siter
flisa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Man ser den ikke. Det blir kløe og rødt bare. Det er ikke sånn "sopp med stilk og hatt" liksom *grøss* 0 Siter
Gjest ?ppos Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Man ser den ikke. Det blir kløe og rødt bare. Det er ikke sånn "sopp med stilk og hatt" liksom *grøss* okay 0 Siter
org Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Prøv Canesten eller Pevaryl og se om du blir bedre. Blir du det, var det sikkert sopp. (Husk at din evt sexpartner også må ha salve.) 0 Siter
Gjest ?ppos Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Prøv Canesten eller Pevaryl og se om du blir bedre. Blir du det, var det sikkert sopp. (Husk at din evt sexpartner også må ha salve.) Får en di resept fritt på apoteket? 0 Siter
org Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Får en di resept fritt på apoteket? Ja. Hvis du er kvinne, kan du behøve kompinasjonspakning (dvs. både krem og vaginatorer). Er utfloden din normal, eller er den "surmelksaktig" og klumpete? (beklager spørsmålet...) 0 Siter
Gjest ?ppos Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Ja. Hvis du er kvinne, kan du behøve kompinasjonspakning (dvs. både krem og vaginatorer). Er utfloden din normal, eller er den "surmelksaktig" og klumpete? (beklager spørsmålet...) klumpete eller snarer virker den tør faktisk. 0 Siter
org Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 klumpete eller snarer virker den tør faktisk. Høres ut som sopp, spør du meg. Når du har brukt Pevaryl eller Canesten etter det som står på pakken, kan du bruke Vivag vaginalkapsler. Det er melkesyre, som forhindrer oppvekst av ny sopp. 0 Siter
Gjest ?ppos Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Høres ut som sopp, spør du meg. Når du har brukt Pevaryl eller Canesten etter det som står på pakken, kan du bruke Vivag vaginalkapsler. Det er melkesyre, som forhindrer oppvekst av ny sopp. da for vel jeg ta en tur til apoteket jeg da... takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.