Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ?ppos
Skrevet

Hvordan kan sopp oppstå på kjønnsorganet?

Hvordan ser den ut?(viss en kan se den)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ser den ikke. Det blir kløe og rødt bare. Det er ikke sånn "sopp med stilk og hatt" liksom :)

*grøss*

Gjest ?ppos
Skrevet

Man ser den ikke. Det blir kløe og rødt bare. Det er ikke sånn "sopp med stilk og hatt" liksom :)

*grøss*

:) okay

Skrevet

Prøv Canesten eller Pevaryl og se om du blir bedre. Blir du det, var det sikkert sopp.

(Husk at din evt sexpartner også må ha salve.)

Gjest ?ppos
Skrevet

Prøv Canesten eller Pevaryl og se om du blir bedre. Blir du det, var det sikkert sopp.

(Husk at din evt sexpartner også må ha salve.)

Får en di resept fritt på apoteket?

Skrevet

Får en di resept fritt på apoteket?

Ja. Hvis du er kvinne, kan du behøve kompinasjonspakning (dvs. både krem og vaginatorer).

Er utfloden din normal, eller er den "surmelksaktig" og klumpete? (beklager spørsmålet...)

Gjest ?ppos
Skrevet

Ja. Hvis du er kvinne, kan du behøve kompinasjonspakning (dvs. både krem og vaginatorer).

Er utfloden din normal, eller er den "surmelksaktig" og klumpete? (beklager spørsmålet...)

klumpete eller snarer virker den tør faktisk.

Skrevet

klumpete eller snarer virker den tør faktisk.

Høres ut som sopp, spør du meg.

Når du har brukt Pevaryl eller Canesten etter det som står på pakken, kan du bruke Vivag vaginalkapsler. Det er melkesyre, som forhindrer oppvekst av ny sopp.

Gjest ?ppos
Skrevet

Høres ut som sopp, spør du meg.

Når du har brukt Pevaryl eller Canesten etter det som står på pakken, kan du bruke Vivag vaginalkapsler. Det er melkesyre, som forhindrer oppvekst av ny sopp.

da for vel jeg ta en tur til apoteket jeg da...

takk for hjelpen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...