Gå til innhold

Når gå til gynekolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apropos Flisas bemerkning, så klarer jeg ikke dy meg: Doktoren så på den lille, gamle damen, innpakket i kåper og sjal, som satt foran han og sa at hun hadde så vondt nedentil. Så forklarte han at han måtte nok undersøke henne for å finne ut hva det var.

Hun skrek og bar seg, men måtte til pers, og doktoren dukket inn under skjørtene. Etter en stund strakte han ut hånda og grep en stor saks før han forsvant igjen. Da han endelig kom fram for godt, rød og forpustet, sa han: - Nå er De så god som ny, frue. Jeg har klart å klippe noen centimeter av gummistøvlene Deres!

Denne lærte jeg av bestemoren min, som nesten lo seg ihjel hver gang hun fortalte den.

hihi - det er sikkert ho jeg kjenner....:_)

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke sign
Skrevet

Det er vanlig med GU(vevsprøve av livmorhalsen) hvert 3. år etter at man har fylt 25. Jeg er like gammel som deg og var først til GU for noen mnd siden, av egen vilje fordi jeg hadde hatt en soppinfeksjon. Jeg måtte ikke ta når jeg fikk p-piller(for snart et år siden) og ikke når jeg var til oppfølgingstime 3 mnd etterpå, legen(kvinne) min sa at det ikke var behov for det annet enn hvis jeg trodde det var noe galt..

Skrevet

har hatt samboer i snart syv år nå.og har kun hatt sex med han.

Da hadde jeg nok tatt en tur. Ikke fordi jeg ville trodd at han var utro men for å sjekke at alt var i orden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...