Gå til innhold

Hva slags lakk på tåneglene?

Anbefalte innlegg

Gjest fine tånegler
Skrevet

Hva er inn i år? Blank lakk, fransk manikyr eller farger?

Jeg er hverken fjortis eller husmor på 40;)

Videoannonse
Annonse
lissi1365380351
Skrevet

Lys lys rosa er alltid penest :-)

Enig

Gjest fine tånegler
Skrevet

Lys lys rosa er alltid penest :-)

Noe ala fransk manikyr da eller? :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er in, men jeg synes det er finest med helt lys rosa lakk.

serendipity
Skrevet

Noe ala fransk manikyr da eller? :)

JA, men du trenger ikke dette hvite på tuppen (synets nesten det ser komisk ut på tærne jeg)

Skrevet

JA, men du trenger ikke dette hvite på tuppen (synets nesten det ser komisk ut på tærne jeg)

ja _ - æsj - jeg syns tånegler skal være klippet "inntil" det rosa.

mil1365380270
Skrevet

Enig! Lange tånegler er stygt, man maler ikke neglene sine så det ser ut som man har det?! *urgh*

Skrevet

Lakk på tåneglene er skikkelig harry;-)

Skrevet

Enig

hei, jeg er 42, men er ikke noen gammel husmor heller......

Synes hvit lakk er pent på fint klippede tånegler.

Gjest fine tånegler
Skrevet

Lakk på tåneglene er skikkelig harry;-)

Ja, det skal du få lov til å synes. Selv synes jeg ulakkerte tånegler ser veldig ustelte ut. Jeg går ikke med sjokkrød lakk på tærna da, men en diskre farge, så tærne ser freshe ut.

Gulnede tånelger er fælt, så litt lakk om ikke annet blank bør de fleste damer ha på. Mener jeg;)

Gjest LucySky
Skrevet

Ja, det skal du få lov til å synes. Selv synes jeg ulakkerte tånegler ser veldig ustelte ut. Jeg går ikke med sjokkrød lakk på tærna da, men en diskre farge, så tærne ser freshe ut.

Gulnede tånelger er fælt, så litt lakk om ikke annet blank bør de fleste damer ha på. Mener jeg;)

Jeg har blå bikinier, så jeg har blå negler om sommeren. Noen ganger mørkeblå, andre ganger mer vannblå.

Gjest fine tånegler
Skrevet

Jeg har blå bikinier, så jeg har blå negler om sommeren. Noen ganger mørkeblå, andre ganger mer vannblå.

Har du bare blå biknier og blå hvert år? Blått på negler blir litt for punk for meg.

mil1365380270
Skrevet

Aner ikke hva som er moderne. Fint om man pusser litt så de blir rosa og helt slette, og bruker blank. Eller lyserosa. Transparente, lyse, kalde farger er finest, alt som ikke får neglen til å se gul ut.

Hvis man bruker mettede farger, skal det være mørkere på bena enn på hendene.

Ustelte føtter er rett og slett lite lekkert. Nå er det jo sandalsesong, og da føles det bedre å gå inne hos andre med pene ben :-)

Gjest LucySky
Skrevet

Har du bare blå biknier og blå hvert år? Blått på negler blir litt for punk for meg.

ALLE slags blå bikinier. Grønnblå blomstret, blå og svart og hvit stripet, koboltblå, lyseblå. En grønn har jeg.

Jeg kler blått.

:)

Og litt punk har jeg alltid vært, i mitt innerste.

:0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...