Gjest fine tånegler Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hva er inn i år? Blank lakk, fransk manikyr eller farger? Jeg er hverken fjortis eller husmor på 40;) 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Lys lys rosa er alltid penest :-) Enig 0 Siter
Gjest fine tånegler Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Lys lys rosa er alltid penest :-) Noe ala fransk manikyr da eller? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg vet ikke hva som er in, men jeg synes det er finest med helt lys rosa lakk. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Noe ala fransk manikyr da eller? JA, men du trenger ikke dette hvite på tuppen (synets nesten det ser komisk ut på tærne jeg) 0 Siter
flisa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 JA, men du trenger ikke dette hvite på tuppen (synets nesten det ser komisk ut på tærne jeg) ja _ - æsj - jeg syns tånegler skal være klippet "inntil" det rosa. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 JA, men du trenger ikke dette hvite på tuppen (synets nesten det ser komisk ut på tærne jeg) Enig! Lange tånegler er stygt, man maler ikke neglene sine så det ser ut som man har det?! *urgh* 0 Siter
hidi Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Enig hei, jeg er 42, men er ikke noen gammel husmor heller...... Synes hvit lakk er pent på fint klippede tånegler. 0 Siter
Gjest fine tånegler Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Lakk på tåneglene er skikkelig harry;-) Ja, det skal du få lov til å synes. Selv synes jeg ulakkerte tånegler ser veldig ustelte ut. Jeg går ikke med sjokkrød lakk på tærna da, men en diskre farge, så tærne ser freshe ut. Gulnede tånelger er fælt, så litt lakk om ikke annet blank bør de fleste damer ha på. Mener jeg;) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Ja, det skal du få lov til å synes. Selv synes jeg ulakkerte tånegler ser veldig ustelte ut. Jeg går ikke med sjokkrød lakk på tærna da, men en diskre farge, så tærne ser freshe ut. Gulnede tånelger er fælt, så litt lakk om ikke annet blank bør de fleste damer ha på. Mener jeg;) Jeg har blå bikinier, så jeg har blå negler om sommeren. Noen ganger mørkeblå, andre ganger mer vannblå. 0 Siter
Gjest fine tånegler Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har blå bikinier, så jeg har blå negler om sommeren. Noen ganger mørkeblå, andre ganger mer vannblå. Har du bare blå biknier og blå hvert år? Blått på negler blir litt for punk for meg. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Aner ikke hva som er moderne. Fint om man pusser litt så de blir rosa og helt slette, og bruker blank. Eller lyserosa. Transparente, lyse, kalde farger er finest, alt som ikke får neglen til å se gul ut. Hvis man bruker mettede farger, skal det være mørkere på bena enn på hendene. Ustelte føtter er rett og slett lite lekkert. Nå er det jo sandalsesong, og da føles det bedre å gå inne hos andre med pene ben :-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har du bare blå biknier og blå hvert år? Blått på negler blir litt for punk for meg. ALLE slags blå bikinier. Grønnblå blomstret, blå og svart og hvit stripet, koboltblå, lyseblå. En grønn har jeg. Jeg kler blått. Og litt punk har jeg alltid vært, i mitt innerste. :0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.