laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det vil si jeg vurderer følgende: Grunnet at jeg har 14 kr i lomma, 5 sigaretter og bare gammelt brød har jeg lyst til å ringe en kompis av meg å høre om jeg kan FÅ (eventuelt låne)200 kr. Fordi han egentlig skulle spleise mat med meg i går men det glemte han der og da, og når han kom på det senerepå kvelden sa pffft..Du kan spandere en annen gang, eller noe med lignende innold. Tingen var at da var jeg brisen og lettsindig, nå er jeg blakk og gloomy..;-) Kan jeg ta en sånn helfrekk kuvending? Riktignok lagde jeg mat til mange og det kostet meg mere enn 1000 kr og jeg har ikke flere penge, men jeg har altså sagt "pffft".. Kan jeg ringe og forklare min nød og innrømme at jeg var bråtøff og at jeg er helt rakblakk og gjerne tar i mot en 200ings allikevel? Kan jeg LÅNE penger, men holde kjeft om spleisen? Eller må jeg rett og slett bare lide i stillhet og ta konsekvensene av at jeg var stor i kjeften? Hilsen ei som vurderer å bite hodet av all skam..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Når får du mer penger da? På fredag. Håper jeg:-o Men jeg får sikkert lånt litt av noen andre altså..Men låner jeg av ham det dreierseg om virker det vel egentlig bare som kjip hinting? Så jeg får vel ente sørre eller la være. Jeg tror det blir la være. Har man pffftet så har man vel egentlig det. :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg hadde ikke vært redd for å ringe og si det til en god venn. Men du vet hvilket forhold dere har. Hadde jeg vært han, ville jeg bare synes du var søt. Alle kan dumme seg ut litt, og de som innrømmer det er lette og like :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg hadde ikke vært redd for å ringe og si det til en god venn. Men du vet hvilket forhold dere har. Hadde jeg vært han, ville jeg bare synes du var søt. Alle kan dumme seg ut litt, og de som innrømmer det er lette og like :-) ;-) Kanskje jeg kan? Det VAR veldig lettsindig av meg, men jeg følte at penger, tss hva er det, og noe litt tilsvarende om morgendagen..;-) Han er en grei fyr, han blir sikkert ikke sur, jeg bare tenkte at jeg muligens virket sykt gjerrig. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 På fredag. Håper jeg:-o Men jeg får sikkert lånt litt av noen andre altså..Men låner jeg av ham det dreierseg om virker det vel egentlig bare som kjip hinting? Så jeg får vel ente sørre eller la være. Jeg tror det blir la være. Har man pffftet så har man vel egentlig det. :-) jeg hadde ikke lånt om det var bare et par dager til jeg fikk inn mer. . . det er så surt å betale tilbake 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 jeg hadde ikke lånt om det var bare et par dager til jeg fikk inn mer. . . det er så surt å betale tilbake Jeg får tygge på det;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 ;-) Kanskje jeg kan? Det VAR veldig lettsindig av meg, men jeg følte at penger, tss hva er det, og noe litt tilsvarende om morgendagen..;-) Han er en grei fyr, han blir sikkert ikke sur, jeg bare tenkte at jeg muligens virket sykt gjerrig. Fattig er fattig. Man er ikke gjerring når man ikke har råd til brød :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Fattig er fattig. Man er ikke gjerring når man ikke har råd til brød :-) Det hadde vært kult med et par hundringser, jeg tror jeg spør..Han er lutblakk innimllom han også, så han har sikkert forståelse..;-) 0 Siter
flisa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg får tygge på det;-) Men det er klart - det var verre da jeg røkte... 0 Siter
Alana Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg mener at du kan spørre ham. Bruk en humoristisk vinkling :-) Ellers lover jeg å betale hvis du sier i fra neste gang du disker opp med et slikt herremåltid i nabolaget ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg mener at du kan spørre ham. Bruk en humoristisk vinkling :-) Ellers lover jeg å betale hvis du sier i fra neste gang du disker opp med et slikt herremåltid i nabolaget ;-) ;-) Du får rusle over Kuba, vi skal sikkert grille maaasse i løppet av sommeren. Gjerne når jeg er litt mindre blakkog faktisk KAN spandere! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hvis det var en god venn, ville jeg krøpet til korset og lagt det frem på en litt sånn morsomynkelig måte. Og lovt at jeg skulle stille opp en annen gang. ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Men det er klart - det var verre da jeg røkte... *nikker* Jeg må nok innrømme at det er tanken på snart manglende siggisser som er hardest å svelge..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Hvis det var en god venn, ville jeg krøpet til korset og lagt det frem på en litt sånn morsomynkelig måte. Og lovt at jeg skulle stille opp en annen gang. ;o) Det er mulig jeg gjør det..;-) Jeg var breial til å være kvinnen med 14.50 etter kokkeleringens slutt..;-) 0 Siter
Alana Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 ;-) Du får rusle over Kuba, vi skal sikkert grille maaasse i løppet av sommeren. Gjerne når jeg er litt mindre blakkog faktisk KAN spandere! :-) Jeg skal rusle noen runder ;-) Tror ikke menyen din er blant de vanligste der borte, så du skal ikke se bort fra at jeg finner deg! *Tar med øl* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det er mulig jeg gjør det..;-) Jeg var breial til å være kvinnen med 14.50 etter kokkeleringens slutt..;-) Hehe, har vært der selv, opptil flere ganger. Man vil så gjerne være raus og gøyal og glad og spandabel - og så tar det litt av. ;o) Men som sagt: Gode venner kan man spørre om alt - så lenge man gjør det på riktig måte. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal rusle noen runder ;-) Tror ikke menyen din er blant de vanligste der borte, så du skal ikke se bort fra at jeg finner deg! *Tar med øl* Kult! Skål! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Hehe, har vært der selv, opptil flere ganger. Man vil så gjerne være raus og gøyal og glad og spandabel - og så tar det litt av. ;o) Men som sagt: Gode venner kan man spørre om alt - så lenge man gjør det på riktig måte. Jupp..Da prøver jeg å gjøre det på riktig måte..Det går nok bra..Han ner jo tross alt en grei fyr! :-) 0 Siter
hidi Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er dum, men forsto ikke noe av innlegget ditt. Hvis man spleiser og en ikke betaler, er det da tigging å be om de pengene du har krav på????? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.