Gjest prust Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 ;-) Du får rusle over Kuba, vi skal sikkert grille maaasse i løppet av sommeren. Gjerne når jeg er litt mindre blakkog faktisk KAN spandere! :-) ØY! Mener du Cuba-brua? Jeg har nemlig vært i Oslo noen dager (er jo fra ØSrlandet og ikke kjent i Oslo i det hele tatt) - og på tirsdag fulgte jeg Fujis råd om å bevege meg over elva (Brugata, og så brua) og deretter tuslet jeg på østsiden av elva oppover til jeg kom til en plen der mange grillet og det var en trebro der som het Cuba. Mener du den? Ble helt i hundre, jeg, som (kanskje) hadde vært på en plass som nevnes her.... *s* småbykvinne i Tigerstaden..... 0 Siter
Goliath Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hvordan går det med røyksuget? Eller "krøyp du til korset"? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 ØY! Mener du Cuba-brua? Jeg har nemlig vært i Oslo noen dager (er jo fra ØSrlandet og ikke kjent i Oslo i det hele tatt) - og på tirsdag fulgte jeg Fujis råd om å bevege meg over elva (Brugata, og så brua) og deretter tuslet jeg på østsiden av elva oppover til jeg kom til en plen der mange grillet og det var en trebro der som het Cuba. Mener du den? Ble helt i hundre, jeg, som (kanskje) hadde vært på en plass som nevnes her.... *s* småbykvinne i Tigerstaden..... Jepp! Da så du kanskje oss også:-) Vi var ganske stort parti som grillet der på ettermidagen....(Meen ..vi var jo ikke alene!) Hadde du det gøy i Oslo da? Fant du mange fine steder? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Hvordan går det med røyksuget? Eller "krøyp du til korset"? :-) Jeg lånte noen penger..;-) Det gikk helt fint, men jeg følte meg jo jævlig teit.. Snakk om opp som en løve og ned som en skinnfell! ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jepp! Da så du kanskje oss også:-) Vi var ganske stort parti som grillet der på ettermidagen....(Meen ..vi var jo ikke alene!) Hadde du det gøy i Oslo da? Fant du mange fine steder? :-) Kjempefine dager - men en blir jo litt sliten av å være ansvarlig for kurs i tre dager på rad, så det ble ikke noen særlige sprell på meg, utenom den rusleturen! Tenk om jeg så deg da! Det var jo mange der på plenen. Jeg satt der vel i 18-tida, kanskje en liten time... Mange som grillet på engangsgrill, flere grupper med både voksne og "voksne ungdommer". Artig! Hører det til Grünerløkka? Jeg var oppe og kjøpte to vårruller, en VG og ei flaske vann på ei sjappe på hjørne, rett ved et slags torg/park, før jeg gikk ned og satte meg på plenen der. Så du meg da? Ensom kvinne i sin beste alder (35) som satt på bakken, spiste vårruller og leste VG? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Kjempefine dager - men en blir jo litt sliten av å være ansvarlig for kurs i tre dager på rad, så det ble ikke noen særlige sprell på meg, utenom den rusleturen! Tenk om jeg så deg da! Det var jo mange der på plenen. Jeg satt der vel i 18-tida, kanskje en liten time... Mange som grillet på engangsgrill, flere grupper med både voksne og "voksne ungdommer". Artig! Hører det til Grünerløkka? Jeg var oppe og kjøpte to vårruller, en VG og ei flaske vann på ei sjappe på hjørne, rett ved et slags torg/park, før jeg gikk ned og satte meg på plenen der. Så du meg da? Ensom kvinne i sin beste alder (35) som satt på bakken, spiste vårruller og leste VG? Det hører til på Grunerløkka! En av de koseligste parkene våre, faktisk..Hadde du gått rett opp og øst hadde du kommet rett på handle & kafe gatene..De ligger en sånn 3-4 kvartaler bortenfor Kuba.. Vt du..Vi var der helt på likt..Jeg kom kl 18..Da var vi ikke så mange ennå, men jeg hadde med innholdsrik grillkurv, har kortblondt hår og gikk i Olashorts..Hadde med veninne med blondt lengre hår, med rødbnlond gutt på ca 3..Og kompisene som var der da var hvertfall K med helt svart hår og alt for mye klær i varmen, F med brunt hår og stor dragetatovering på skulderen og T med lyseblonde krøller..Så kom det flere til etterhvert.. Jeg kan ikke huske å ha lagt spesielt merke til deg men det var jo gøy at vi var på samme sted helt på likt da! :-) Og gøy at du trivdes i Oslo og fant frem! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det hører til på Grunerløkka! En av de koseligste parkene våre, faktisk..Hadde du gått rett opp og øst hadde du kommet rett på handle & kafe gatene..De ligger en sånn 3-4 kvartaler bortenfor Kuba.. Vt du..Vi var der helt på likt..Jeg kom kl 18..Da var vi ikke så mange ennå, men jeg hadde med innholdsrik grillkurv, har kortblondt hår og gikk i Olashorts..Hadde med veninne med blondt lengre hår, med rødbnlond gutt på ca 3..Og kompisene som var der da var hvertfall K med helt svart hår og alt for mye klær i varmen, F med brunt hår og stor dragetatovering på skulderen og T med lyseblonde krøller..Så kom det flere til etterhvert.. Jeg kan ikke huske å ha lagt spesielt merke til deg men det var jo gøy at vi var på samme sted helt på likt da! :-) Og gøy at du trivdes i Oslo og fant frem! Så gøy!!! Kan ikke huske deg jeg heller, men det var jo flere grupper der, og i alle fall en med teppe og korv... Tror det var ei jente eller to der. En sølvgrå mobil lå rett på bakken. Din kanskje? Litt bortenfor satt to eller tre gutter sammen og tente opp en grill. Jeg satt vel like ved dem. Hadde på hvit leggbukse og hvit singlet med noe turkis på og sandaler. Har kort, mellom blondt hår. Satt sikkkert og skrev SMS'er :-) Da jeg gikk, la jeg avisen på benken borte ved søppeldunken, og gikk først over broa for å se om jeg skulle gå på den siden hjem. Men jeg gikk tilbake og ned igjen samme vei jeg kom. La merke til ei lita jente på 1,5-2 år som var så rart kledd - liksom 70-tallsstil. Skjønn unge, men rare klær! Hun dreiv og løp litt helt i kanten av parken. Krøller, brune. Artig å ha vært på samme sted! Bor du i nærheten der? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Kjempefine dager - men en blir jo litt sliten av å være ansvarlig for kurs i tre dager på rad, så det ble ikke noen særlige sprell på meg, utenom den rusleturen! Tenk om jeg så deg da! Det var jo mange der på plenen. Jeg satt der vel i 18-tida, kanskje en liten time... Mange som grillet på engangsgrill, flere grupper med både voksne og "voksne ungdommer". Artig! Hører det til Grünerløkka? Jeg var oppe og kjøpte to vårruller, en VG og ei flaske vann på ei sjappe på hjørne, rett ved et slags torg/park, før jeg gikk ned og satte meg på plenen der. Så du meg da? Ensom kvinne i sin beste alder (35) som satt på bakken, spiste vårruller og leste VG? Der du fikk vårullene og VG var sikkert på kinasjappen rett ved meg..De har veldig god mat og jeg spiser der hele tiden, men nå har jeg klart å loke bort navnet på den uansett. Men jeg tror jeg vet hvor du var! :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 He he, de er så underholdene de innleggene dine. Du er nå sjarmerende da, men ufornuftig ja det er du:o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Der du fikk vårullene og VG var sikkert på kinasjappen rett ved meg..De har veldig god mat og jeg spiser der hele tiden, men nå har jeg klart å loke bort navnet på den uansett. Men jeg tror jeg vet hvor du var! :-) Stemmer - det var kinesere som var der! Artig :-) Ha en fortsatt fin dag! Skal snart hjem og nyte sola i hagen - er ikke så jobbinsprert i dag (kremt...som du kanskje har merket) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Så gøy!!! Kan ikke huske deg jeg heller, men det var jo flere grupper der, og i alle fall en med teppe og korv... Tror det var ei jente eller to der. En sølvgrå mobil lå rett på bakken. Din kanskje? Litt bortenfor satt to eller tre gutter sammen og tente opp en grill. Jeg satt vel like ved dem. Hadde på hvit leggbukse og hvit singlet med noe turkis på og sandaler. Har kort, mellom blondt hår. Satt sikkkert og skrev SMS'er :-) Da jeg gikk, la jeg avisen på benken borte ved søppeldunken, og gikk først over broa for å se om jeg skulle gå på den siden hjem. Men jeg gikk tilbake og ned igjen samme vei jeg kom. La merke til ei lita jente på 1,5-2 år som var så rart kledd - liksom 70-tallsstil. Skjønn unge, men rare klær! Hun dreiv og løp litt helt i kanten av parken. Krøller, brune. Artig å ha vært på samme sted! Bor du i nærheten der? Jeg bor rett på oppsiden av parken, så den er super å bruke som samlingssted..Begynner det å regne kan vi på null komma visj trtekke inn, det er praktisk..;-) Jeg husker faktisk at det satt ei mellomblond jente rett BAK oss, som var alene..Hun leste avis og meldte med telefon (tror jeg!)..Noen av guttene tullet med at vi skulle be henne over på en pils siden hun var søt og helt alene etc.. Kanskje det var deg? ;-) Vi tok mye plass, hadde tre tepper (litt påfallende siden to av de bare var dynetrekk og ikke picnictepper) og satt midt på "flata".. Og jupp, det lå en sølvgrå telefon rett på bakken! (Min) Alle der var mellom sånn 28 og 33ish. Jeg kan ikke spesielt huske den jenta heller, men jeg husker det var noen flere barn enn E.. Ved siden av å være grillmester for laget vårt løp jeg flere turer med ham, sånn bort for å fore endene etc (Han kjeda seg nok litt..Var det eneste barnet som var med oss, så han løp mye rundt! ;-)) Du får si i fra neste gang du skal på grunerløkkatur, så skal jeg vinke også kan du få øl og grillspidd! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Stemmer - det var kinesere som var der! Artig :-) Ha en fortsatt fin dag! Skal snart hjem og nyte sola i hagen - er ikke så jobbinsprert i dag (kremt...som du kanskje har merket) Nei, fortell meg om det! ;-) Jeg skulle ha gjort tusen ting i dag jeg også og hitill har jeg rukket og dole og klø katten! Flott! :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg bor rett på oppsiden av parken, så den er super å bruke som samlingssted..Begynner det å regne kan vi på null komma visj trtekke inn, det er praktisk..;-) Jeg husker faktisk at det satt ei mellomblond jente rett BAK oss, som var alene..Hun leste avis og meldte med telefon (tror jeg!)..Noen av guttene tullet med at vi skulle be henne over på en pils siden hun var søt og helt alene etc.. Kanskje det var deg? ;-) Vi tok mye plass, hadde tre tepper (litt påfallende siden to av de bare var dynetrekk og ikke picnictepper) og satt midt på "flata".. Og jupp, det lå en sølvgrå telefon rett på bakken! (Min) Alle der var mellom sånn 28 og 33ish. Jeg kan ikke spesielt huske den jenta heller, men jeg husker det var noen flere barn enn E.. Ved siden av å være grillmester for laget vårt løp jeg flere turer med ham, sånn bort for å fore endene etc (Han kjeda seg nok litt..Var det eneste barnet som var med oss, så han løp mye rundt! ;-)) Du får si i fra neste gang du skal på grunerløkkatur, så skal jeg vinke også kan du få øl og grillspidd! :-) Det var nok dere jeg gikk rett forbi da jeg skulle sette meg ja! Jeg satt imidlertid nærmere elva enn dere, og nærmere broa. La ikke merke til at dere hadde med dere noen barn, men jeg satt med ryggen til. Hørtes deilig ut med øl og grillspyd ja! Sier i fra neste gang :-) *jeg har sett Laguna! Jeg har sett Laguna!* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 He he, de er så underholdene de innleggene dine. Du er nå sjarmerende da, men ufornuftig ja det er du:o) Takk! :-) Det var ikke helt fornuftig, det var ikke det..;-) Men jeg fikk nå lånt meg enn penge, så det ordna seg..;-P 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Takk! :-) Det var ikke helt fornuftig, det var ikke det..;-) Men jeg fikk nå lånt meg enn penge, så det ordna seg..;-P Det er bra:) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Det var nok dere jeg gikk rett forbi da jeg skulle sette meg ja! Jeg satt imidlertid nærmere elva enn dere, og nærmere broa. La ikke merke til at dere hadde med dere noen barn, men jeg satt med ryggen til. Hørtes deilig ut med øl og grillspyd ja! Sier i fra neste gang :-) *jeg har sett Laguna! Jeg har sett Laguna!* *lol* Men sånt ER jo spennende da, å (kanskje) ha sett vaskekte meddolere! Gøy! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg lånte noen penger..;-) Det gikk helt fint, men jeg følte meg jo jævlig teit.. Snakk om opp som en løve og ned som en skinnfell! ;-) Det er vel noe de fleste, som har vært "høye og mørke" under påvirkning av litt alkohol, har opplevd:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Det er vel noe de fleste, som har vært "høye og mørke" under påvirkning av litt alkohol, har opplevd:-) *lol* Kanskje det..Han syntes det var helt OK da, han visste at jeg hadde flådd meg til skinnet for å lage en koselig kveld, og lånte meg en hundrings som jeg sikkert egentlig kunne få..;-p Så den ble løst i minnelighet. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 *lol* Kanskje det..Han syntes det var helt OK da, han visste at jeg hadde flådd meg til skinnet for å lage en koselig kveld, og lånte meg en hundrings som jeg sikkert egentlig kunne få..;-p Så den ble løst i minnelighet. Slik skal det være mellom gode venner:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.