Gjest eksamensnerver Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg lurer på hvor langt Thon Hotel Astoria er fra Oslo S? Gåavstand? Eller lurere å ta drosje hvis jeg ikke vet hvor det er? Og hvor langt er UiO (Blindern) fra Oslo sentrum? (kjøre) Hva vil det koste med drosje ca? Takk!!! 0 Siter
Gjest quando Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Spørsmål 1. Ja, det er en grei gangavstand. Spørsmål 2:Tiden det tar å kjøre bil fra Blindern til sentrum, avhenger av hvilken tid på dagen, men normalt tar det vel ca 20-25 min. Bedre å ta T-banen. En drosje vil vel koste ca 130-150 kr på dagtid. 0 Siter
gullfisk Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Thon Astoria er kort gåavtand fra Oslo S, kun et kvartal, ingen vits å ta drosje. Blindern når du best med t-bane nr. 3 Sognsvann eller t-bane nr. 5 Nydalen(stoppested "Blindern"), men hvis du skal ha eksamen der oppe og aldri har vært der før ville jeg beregnet meg veldig god tid til å finne riktig bygning. jeg vet ikke hva det blir i taxi, 150,- kroner kanskje? 0 Siter
Gemini Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Her har du et kart over UiO Blindern, så du lettere finner rett bygning: http://www.uio.no/om_uio/kart/gaustadblindernnr.html 0 Siter
gullfisk Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Thon Astoria er kort gåavtand fra Oslo S, kun et kvartal, ingen vits å ta drosje. Blindern når du best med t-bane nr. 3 Sognsvann eller t-bane nr. 5 Nydalen(stoppested "Blindern"), men hvis du skal ha eksamen der oppe og aldri har vært der før ville jeg beregnet meg veldig god tid til å finne riktig bygning. jeg vet ikke hva det blir i taxi, 150,- kroner kanskje? Glemte å si, med t-bane tar turen til Blindern ca. 8 minutter fra Oslo S eller Stortinget T-banestasjon. For å komme til Astoria går du rett opp Karl Johan og inn andre gate til venstre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.