Gjest tell me Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hvorfor blir f.eks. Rune Rudberg tiltalt for å ha overtrådd narkotikaloven, mens Nini Stoltenberg og Karljohan kan sitte på TV og fortelle at de ruser seg på både herion og litt av hvert. De blir jo ikke tiltalt! De satt jo til og med og sammenlignet herionrusing med fredagspils og julebord. 0 Siter
Gjest tell me Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har du link? Det går i reprise på NRK2 akkurat nå. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Bruk av narkotika rammes ikke av narkotikaloven. Den rammes av legemiddelloven, og er en forseelse som sjelden gir annet enn forelegg. En annen sak er at det er totalt samfunnsunyttig tøvete å ilegge narkomane straff for dette uansett. 0 Siter
Gjest jphoenix Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hva heter broren til Rune Rudberg? Det er ihvertfall ikke meg. 0 Siter
Gjest ikke-narkoman Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Fordi at Rune Rudberg ikke bare bruker det selv, han gir bort evt. selger det også, sikkert for å få damene i halmen. Det stod vel om livet på den ene jenta i Skien (den siste episoden som stod i pressen) Du tror vel ikke at Ninni Stoltenberg får lov pga at hun er søsteren til statsministeren ? Hadde hun solgt narkotika og blitt tatt, så hadde nok hun også blitt tiltalt. 0 Siter
flisa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hva heter broren til Rune Rudberg? Det vet jeg 0 Siter
Gjest tell me Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Fordi at Rune Rudberg ikke bare bruker det selv, han gir bort evt. selger det også, sikkert for å få damene i halmen. Det stod vel om livet på den ene jenta i Skien (den siste episoden som stod i pressen) Du tror vel ikke at Ninni Stoltenberg får lov pga at hun er søsteren til statsministeren ? Hadde hun solgt narkotika og blitt tatt, så hadde nok hun også blitt tiltalt. Og fordi han der Karljohan er kjærest en til søstera? Nei, trodde ikke det, nei. Det var derfor jeg lurte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.