Klara Q Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Skal lage gresk kyllingpai til besøket mitt i kveld - men holder det med èn? Oppskriften: http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=802 Eller lager jeg to? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Den holder til vår lille familie på 3, men vi er sinsykt glad i pai + salat til. Hvis det er snn ett stykke til hver utpå kvelden, holder det med 1. Hvis alle er sultne må du ha 2. 0 Siter
fresja Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg ville lagt to, selv om jeg hadde salat til. Det som blir til overs, kan du vel fryse eller spise neste dag. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg ville lagt to, selv om jeg hadde salat til. Det som blir til overs, kan du vel fryse eller spise neste dag. Sant nok. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Den holder til vår lille familie på 3, men vi er sinsykt glad i pai + salat til. Hvis det er snn ett stykke til hver utpå kvelden, holder det med 1. Hvis alle er sultne må du ha 2. Tja, det er en matglad gjeng Lager to, jeg. 0 Siter
org Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hørtes deilig ut! Lag to, du, så kommer jeg også! 0 Siter
carma Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det står jo at oppskriften er for 4 porsjoner, så jeg ville definitivt laget to paier til 5-6 personer ja. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Hørtes deilig ut! Lag to, du, så kommer jeg også! Gjør det. The more the merrier! 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Det står jo at oppskriften er for 4 porsjoner, så jeg ville definitivt laget to paier til 5-6 personer ja. Stod det? Er helt ør, jeg. 0 Siter
carma Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Stod det? Er helt ør, jeg. I kolonnen til høyre er det tre ikoner for hhv terningkast på oppskriften, estimert tid for å lage retten og hvor mange porsjoner den er for ;-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 I kolonnen til høyre er det tre ikoner for hhv terningkast på oppskriften, estimert tid for å lage retten og hvor mange porsjoner den er for ;-) Så sannelig! Fytterakkern, så god den ble, forresten! Anbefales på det varmeste! Enda godt jeg laget to paier - for vi ble plutselig 7 personer, og alle var like begeistret. Det er likevel to stykker igjen som jeg skal kose meg med til lunsj i dag. Mmmmm 0 Siter
carma Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Så sannelig! Fytterakkern, så god den ble, forresten! Anbefales på det varmeste! Enda godt jeg laget to paier - for vi ble plutselig 7 personer, og alle var like begeistret. Det er likevel to stykker igjen som jeg skal kose meg med til lunsj i dag. Mmmmm Så bra at det smakte :-D Den ser veldig god ut, ja... men neppe noe for en cøliaker, er jeg redd :-/ 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Så bra at det smakte :-D Den ser veldig god ut, ja... men neppe noe for en cøliaker, er jeg redd :-/ Å, har du cøliaki? Da kan du jo bare droppe paideigen, og lage ovnsstekt omelett med samme ingredienser? Var forresten ikke helt sikker på om jeg egentlig kunne spise fetaost, men jeg lot det stå til, jeg. Ai, ai, ai. 0 Siter
carma Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Å, har du cøliaki? Da kan du jo bare droppe paideigen, og lage ovnsstekt omelett med samme ingredienser? Var forresten ikke helt sikker på om jeg egentlig kunne spise fetaost, men jeg lot det stå til, jeg. Ai, ai, ai. Blir liksom ikke helt det samme ;-) Fetaost kan du spise :-) Jeg har spist masse av det i svangerskapet.. nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.