Gå til innhold

Èn eller to paier til 5 - 6 personer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sofies mamma
Skrevet

Den holder til vår lille familie på 3, men vi er sinsykt glad i pai + salat til. Hvis det er snn ett stykke til hver utpå kvelden, holder det med 1. Hvis alle er sultne må du ha 2.

Skrevet

Jeg ville lagt to, selv om jeg hadde salat til. Det som blir til overs, kan du vel fryse eller spise neste dag.

Skrevet

Jeg ville lagt to, selv om jeg hadde salat til. Det som blir til overs, kan du vel fryse eller spise neste dag.

Sant nok.

Skrevet

Den holder til vår lille familie på 3, men vi er sinsykt glad i pai + salat til. Hvis det er snn ett stykke til hver utpå kvelden, holder det med 1. Hvis alle er sultne må du ha 2.

Tja, det er en matglad gjeng :D

Lager to, jeg.

Skrevet

Hørtes deilig ut!

Lag to, du, så kommer jeg også!

Skrevet

Det står jo at oppskriften er for 4 porsjoner, så jeg ville definitivt laget to paier til 5-6 personer ja.

Skrevet

Hørtes deilig ut!

Lag to, du, så kommer jeg også!

Gjør det. The more the merrier! :D

Skrevet

Det står jo at oppskriften er for 4 porsjoner, så jeg ville definitivt laget to paier til 5-6 personer ja.

Stod det?

Er helt ør, jeg.

Skrevet

Stod det?

Er helt ør, jeg.

I kolonnen til høyre er det tre ikoner for hhv terningkast på oppskriften, estimert tid for å lage retten og hvor mange porsjoner den er for ;-)

Skrevet

I kolonnen til høyre er det tre ikoner for hhv terningkast på oppskriften, estimert tid for å lage retten og hvor mange porsjoner den er for ;-)

Så sannelig! :D

Fytterakkern, så god den ble, forresten! Anbefales på det varmeste!

Enda godt jeg laget to paier - for vi ble plutselig 7 personer, og alle var like begeistret. Det er likevel to stykker igjen som jeg skal kose meg med til lunsj i dag.

Mmmmm :)

Skrevet

Så sannelig! :D

Fytterakkern, så god den ble, forresten! Anbefales på det varmeste!

Enda godt jeg laget to paier - for vi ble plutselig 7 personer, og alle var like begeistret. Det er likevel to stykker igjen som jeg skal kose meg med til lunsj i dag.

Mmmmm :)

Så bra at det smakte :-D

Den ser veldig god ut, ja... men neppe noe for en cøliaker, er jeg redd :-/

Skrevet

Så bra at det smakte :-D

Den ser veldig god ut, ja... men neppe noe for en cøliaker, er jeg redd :-/

Å, har du cøliaki? Da kan du jo bare droppe paideigen, og lage ovnsstekt omelett med samme ingredienser? :D

Var forresten ikke helt sikker på om jeg egentlig kunne spise fetaost, men jeg lot det stå til, jeg. Ai, ai, ai.

Skrevet

Å, har du cøliaki? Da kan du jo bare droppe paideigen, og lage ovnsstekt omelett med samme ingredienser? :D

Var forresten ikke helt sikker på om jeg egentlig kunne spise fetaost, men jeg lot det stå til, jeg. Ai, ai, ai.

Blir liksom ikke helt det samme ;-)

Fetaost kan du spise :-) Jeg har spist masse av det i svangerskapet.. nam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...