Gjest mij Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kanskje hun viste at du var litt grisete? Åm du trur jei skule hise mei op over det der så tar du feil. :-) 0 Siter
Gjest huldraa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Viste? Sist jeg var hos deg var glassene fettete. 0 Siter
Gjest nei takk til besøk Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kanskje hun viste at du var litt grisete? Føler faktisk jeg er fornuftig nøyen men med små barn så er det faktisk grense for hvor ryddig og pent huset kan se ut til enhver tid. Syns det er viktig å bruke litt tid på de også. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Sist jeg var hos deg var glassene fettete. jaaså. du får skyle på opvaskmaaskina da. 0 Siter
Gjest nei takk til besøk Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg tror du er et skikkelig surrehue i huset. Du får tro hva du vil men en ting er sikkert og det er at hun ikke har det noe bedre. 0 Siter
Gjest husmora sa det Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du får tro hva du vil men en ting er sikkert og det er at hun ikke har det noe bedre. Det tror jeg nok. Krake søker make;) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hm.. Jeg tror ikke jeg ville brydd meg i det heletatt. Å svart no`sånt som: Ja, også? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er litt sår på det der fordi jeg hadde ei venninne som kunne finne på å sjekke om glassene mine var rene før hun drakk av dem og dra fingeren over bilderammer og slike ting. Og gjerne kommentere at det var ikke helt rent her, akkurat. Så jeg har ganske nulltoleranse for slike kommentarer, jeg er ingen slask, men om jeg så hadde vært det, så skulle venninner pent holde kjeft. Og jeg kuttet henne ut pga enda en ufin kommentar om leiligheten min. Hun er godt over gjennomsnittet opphengt i hygiene og rydding, men jeg orket ikke unnskylde henne. En annen felles venninne som vi har derimot, har aldri fått en eneste kommentar selv om hun faktisk _er_ ganske sjuskete av seg. Så jeg skjønner lite. Over til deg igjen - er dette et gjentakende problem så gir du henne klar beskjed om å passe seg selv. Er det en en-gangs-greie så glem det. Hva feiler det folk som gjør sånne rare ting da? Det kunne da aldri falle meg inn å kommentere verken støv eller rot. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hva feiler det folk som gjør sånne rare ting da? Det kunne da aldri falle meg inn å kommentere verken støv eller rot. Ikke sant.. Som sagt, hun var over gjennomsnittet opphengt i slikt. Nå vet jeg at hun har fått barn, og er småhysterisk over å la barnet spise alene. For da søler barnet på klærne sine. Er jo litt tragisk. 0 Siter
Mari25 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Er den kommentaren noe å bry seg om da? Skjønner ikke hvorfor man skal lage en stor sak ut av en filleting. Det er jo ikke sikkert hun mente noe vondt med det, var kanskje bare litt ubetenksomt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg hadde blitt litt storøyd da ja..:-o Og kanskje tilbudt henne å ryddee sjæl, om det var så at de plagde henne;-P 0 Siter
tonie Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Uff, så dustete å kommentere sånt. Det blir for dumt. Prøv å ikke ta deg nær av det:-) Hadde en nabo som ofte stakk innom da sønnen min var bitteliten. Hver gang jeg _virkelig_ hadde det rotete stod hun i døra. Helt merkelig var det! Selv var hun superhusmor, selvsagt. Jeg tror hun støvsugde to ganger daglig og pusset vinduer og sølvtøy hver uke. Hun kommenterte alltid høylytt hvor rotete jeg hadde det, og fortalte det videre til alle som gadd å høre på. Ganske irriterende. Vel holdt hun huset i tipptopp stand, men hun hadde de mest uoppdragne og spinnville ungene jeg har møtt. Tolvåringen drakk seg full, åtteåringen debuterte som smugrøyker og minstemann på seks satte fyr på alt mulig så fort noen snudde ryggen til. Ingen er perfekte;-) 0 Siter
muriel Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hadde nok sagt som det var, at det har vært dårlig med tid i det siste, men som min gode venn er hun mer enn velkommen til å gjøre en innsats ;-) 0 Siter
Tonette Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hm.. Jeg tror ikke jeg ville brydd meg i det heletatt. Å svart no`sånt som: Ja, også? Enig! Ja, også? er en veldig bra kommentar i slike tilfeller. En gang jeg spiste skjokolade, sa en kollega til meg: du må ikke spise sånn, du kan bli feit. Ja, også? svarte jeg. Og han sier: -du kan bli feit! Jeg svarer enda en gang med: Ja, også? Etter det sa han ikke mer. Han har vel ikke noe med om jeg er feit eller ikke. Akkurat som det er min sak om jeg har det rotete eller ikke. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Enig! Ja, også? er en veldig bra kommentar i slike tilfeller. En gang jeg spiste skjokolade, sa en kollega til meg: du må ikke spise sånn, du kan bli feit. Ja, også? svarte jeg. Og han sier: -du kan bli feit! Jeg svarer enda en gang med: Ja, også? Etter det sa han ikke mer. Han har vel ikke noe med om jeg er feit eller ikke. Akkurat som det er min sak om jeg har det rotete eller ikke. hehe! Utrolig bra svart!! ) 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Enig! Ja, også? er en veldig bra kommentar i slike tilfeller. En gang jeg spiste skjokolade, sa en kollega til meg: du må ikke spise sånn, du kan bli feit. Ja, også? svarte jeg. Og han sier: -du kan bli feit! Jeg svarer enda en gang med: Ja, også? Etter det sa han ikke mer. Han har vel ikke noe med om jeg er feit eller ikke. Akkurat som det er min sak om jeg har det rotete eller ikke. Det enkle er ofte det beste! Genialt! 0 Siter
petter smart Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Enda en fordel med å være mann. Jeg har aldri fått noen kommentarer på mine leiligheter. Ingen menn legger merke til slikt, og damene gidder ikke kommentere det til en mann. Og jeg har det meget rotete. Det er lov å tenke sitt, men en holder da kjeft. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Tipper hun kommenterte det fordi hun var lettet over å se at ikke du har det ryddig hele tiden også. Litt sånn "du er heller ikke perfekt". Ubetenksomt var det, men sikkert ikke vondt ment. Jeg er en rotekopp uten like- bortsett fra min mann. Jeg hater å dra til en venninne av meg som alltid unnskylder rotet, og rotet består av en brukt kaffekopp på bordet og en avis som ikke er lagt i aviskurven. Jeg "jublet" stille innvendig den dagen jeg kom på uanmeldt besøk og kunne se hun ikke hadde støvsugd. Det var så herlig avslappende. Men hun hadde litt panikk selvfølgelig. En annen venninne av meg er ennå verre, men der blir jeg satt i arbeid når jeg kommer inn døra mens hun lager maten til oss. Det er bare hyggelig. Hun vet hvordan jeg er, og sørger heller for å få hjelp enn å unnskylde seg hele tiden. Må bare legge til at hun frivillig hjelper til hos meg hvis hun skulle stikke innom altså. Mye hyggeligere å hjelpe hverandre og ta et tak sammen enn å gjøre det alene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.