Gå til innhold

Kåret til verdens beste designede webside:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er budskapet?

Forresten så er vel ikke budskapet så viktig i design?

På "kule" sider har jeg problemer med å finne det jeg kom for. Som regel har jeg ikke tid til å se på "kunst", og hater tivolieffekter.

*grinete mumling*

Skrevet

Den var litt kul, men ganske frustrerende å navigere rundt på..

Skrevet

Vakke mye kul... hele maskina mi krasja jo!

Har du kasko? :-)

Skrevet

Kul, javisst, men det var da helt håpløst å finne ut av hva det hele gikk ut på! For mange festlige effekter etter min smak:-/

Skrevet

WOW!!! Kjempebra. Skjønner godt at den vant.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er noe som heter overdo på engelsk, og det syns jeg er en passe beskrivelse her. Det er liksom litt artig med det samme man ser siden for første gang, og så går man lei temmelig fort.

Skrevet

Jeg synes de beste sidene er de som er funksjonelle. Man bør finne det man leter etter med en gang, det trenger ikke være unødvendig mye dill og dall, og det bør ikke åpnes en masse bilder og animasjoner automatisk, ikke før brukeren ber om det. Det bør ikke ta for mye tid å laste ned siden, selv om man har en gammel maskin eller langsom nettforbindelse. Hvis den samtidig er pen å se på, er det en god side.

Gjest karstinda
Skrevet

Jeg synes de beste sidene er de som er funksjonelle. Man bør finne det man leter etter med en gang, det trenger ikke være unødvendig mye dill og dall, og det bør ikke åpnes en masse bilder og animasjoner automatisk, ikke før brukeren ber om det. Det bør ikke ta for mye tid å laste ned siden, selv om man har en gammel maskin eller langsom nettforbindelse. Hvis den samtidig er pen å se på, er det en god side.

Denne er umulig synes jeg: http://www.ritashandarbeidsstue.no/

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det er noe som heter overdo på engelsk, og det syns jeg er en passe beskrivelse her. Det er liksom litt artig med det samme man ser siden for første gang, og så går man lei temmelig fort.

Et annet passende uttrykk: Less is more.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er helt enig. Ble skikkelig irritert etter hvert.

Skrevet

Men hva er budskapet?

Forresten så er vel ikke budskapet så viktig i design?

På "kule" sider har jeg problemer med å finne det jeg kom for. Som regel har jeg ikke tid til å se på "kunst", og hater tivolieffekter.

*grinete mumling*

Det er jo et reklmaebyrå som presenterer sine prestisjekunder - det skjønte jeg med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...