Mary Poppins Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk drikker brus i det hele tatt. Hva er galt med vann, liksom? Fordi brus er så mye bedre (smak og behag) Dessuten så blir man jo hektet. Jeg klarer ikke gå en dag uten å drikke pepsi max- det går bare ikke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147280327' post='3106975] Da vil det nok hjelpe Har ei venninne som raste ned i vekt da hun sluttet helt med cola Har M.Angelica skiftet navn eller er du en annen? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Fordi brus er så mye bedre (smak og behag) Dessuten så blir man jo hektet. Jeg klarer ikke gå en dag uten å drikke pepsi max- det går bare ikke. Det blir vel omtrent som med meg og kaffe. Jeg må liksom ha det hver dag. Men brus drikker jeg bare en gang hvert jubelår, dvs når jeg er på besøk hos noen og blir tilbudt det, og det ikke er stort andre alternativer. Ikke fordi jeg prøver å være sunn, men fordi jeg ikke er så glad i brus. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Fordi brus er så mye bedre (smak og behag) Dessuten så blir man jo hektet. Jeg klarer ikke gå en dag uten å drikke pepsi max- det går bare ikke. ja, det burde vært advarsel utenpå flaska. Jeg drakk omtrent ikke brus før jeg traff samboern min. Nå må jeg ha pepsi max hele tiden. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har M.Angelica skiftet navn eller er du en annen? Skiftet =D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det blir vel omtrent som med meg og kaffe. Jeg må liksom ha det hver dag. Men brus drikker jeg bare en gang hvert jubelår, dvs når jeg er på besøk hos noen og blir tilbudt det, og det ikke er stort andre alternativer. Ikke fordi jeg prøver å være sunn, men fordi jeg ikke er så glad i brus. Og jeg er ikke særlig glad i kaffe. Altså jeg misliker det ikke, men jeg vil ikke legge meg til den (u)vanen å måtte ha kaffe hver dag, jeg har nok med denne brusen for å si det sånn 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Og jeg er ikke særlig glad i kaffe. Altså jeg misliker det ikke, men jeg vil ikke legge meg til den (u)vanen å måtte ha kaffe hver dag, jeg har nok med denne brusen for å si det sånn Det er sikkert fornuftig å ikke tillegge seg flere uvaner, ja. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147281153' post='3106998] Skiftet =D Aha grattis med nytt nick, koselig :0) Ble du litt lei av å bli forvekslet for å være en del av kongefamilien? ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det er sikkert fornuftig å ikke tillegge seg flere uvaner, ja. :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Aha grattis med nytt nick, koselig :0) Ble du litt lei av å bli forvekslet for å være en del av kongefamilien? ;-) He he.neida.. Det bare ble sånn =) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Og jeg er ikke særlig glad i kaffe. Altså jeg misliker det ikke, men jeg vil ikke legge meg til den (u)vanen å måtte ha kaffe hver dag, jeg har nok med denne brusen for å si det sånn har du forsøkt å kutte ut / trappe ned? (bare nyskjerrig) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 har du forsøkt å kutte ut / trappe ned? (bare nyskjerrig) Å jada, mange ganger;) men jeg føler jeg får helt abstinenser så jeg klarer ikke slutte. Viljen er vel kanskje ikke helt på topp heller og da blir det iallefall vanskelig. Har du? 0 Siter
Lula Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg drakk MYE cola. Har kuttet ned til en boks om dagen og har gått ned 4 kg på 3 uker. Det er ihvertfall et stykke på vei. Har sluttet med kosen på kvelden i ukedagene også, det har ført til 7 cm mindre rundt livet på like mange uker. 0 Siter
Lula Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 går du over til sukkerfri brus i stedet så taper du ikke noe på det engang. Det er bare en vanesak, så jeg synes det er helt merkelig at noen fortsatt drikker sukkerbrus. Ja, det er jo mulig at kunstig sukker ikke er helt bra for helsa, men for vekta fungerer den iallefall bra. Noen drikker brus med sukker fordi det faktisk smaker bedre. For min del er ikke sukkerfri brus noe alternativ, da er det bedre å droppe brus i det hele tatt, men jeg drakk bare cola da, til alle måltider. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 går du over til sukkerfri brus i stedet så taper du ikke noe på det engang. Det er bare en vanesak, så jeg synes det er helt merkelig at noen fortsatt drikker sukkerbrus. Ja, det er jo mulig at kunstig sukker ikke er helt bra for helsa, men for vekta fungerer den iallefall bra. Fordi sukkerfri brus smaker helt forjævlig. og sukkerfri "svartbrus" gir meg i tillegg vondt i magen så da sier det seg selv. De få gangene jeg drikker brus går det i vanlig Solo/Fanta. 0 Siter
Gjest kutter cola nå Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147280327' post='3106975] Da vil det nok hjelpe Har ei venninne som raste ned i vekt da hun sluttet helt med cola Har du? Da skal jeg kutte ut brusen jeg også! Jeg drikker over 1/2 liter pr dags. Har lagt på meg 7 kilo på et år etter røykeslutt-å jeg som var så slank før har måttet gå opp 1 og 2 nummer i kles størrelse.(brukte M og 38 før) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har du? Da skal jeg kutte ut brusen jeg også! Jeg drikker over 1/2 liter pr dags. Har lagt på meg 7 kilo på et år etter røykeslutt-å jeg som var så slank før har måttet gå opp 1 og 2 nummer i kles størrelse.(brukte M og 38 før) Da kan du nok med fordel slutte, ja =) Tror venninna mi drakk en cola light en gang i blant, bare for å roe ned de verste abstinensene 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg gjorde i hvertfall det da jeg skulle ta av noen kg etter å ha født. Kuttet ut all drikke med kalorier, og da forsvant kiloene i en fei. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk drikker brus i det hele tatt. Hva er galt med vann, liksom? Enig med deg! Det er jo gratis også ) Brus blir man jo mer tørst av. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kommer jo an på hvor mye du kutter ut. Hvis du drikker en halvliter i uka er det begrensa hvor mye det vil gjøre å kutte ut brusen. Men drikker du et par liter hver eneste dag vil det naturligvis hjelpe å kutte ut brusen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.