Gå til innhold

Tips til feriested i juli

Anbefalte innlegg

Gjest Ferie2006
Skrevet

Hei,

Jeg og kjæresten min har lyst til å reise bort i to uker i juli. Har ingen spesielle ønsker, men det må være kort vei til skikkelig strand, litt sentrum med butikker, restauranter og barer. Blir ikke noe party-tur, men deilig å ta noen drinker på kvelden.

Bør også være et billig sted iform av lave priser på mat/drikke.

Noen som har noen tips/forslag?

Har sett litt på Tyrkia, men kjenner ikke til de forskjellige feriestedene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Platanias, Kreta.

Flott plass, ikke mye partyfaktir, men heller ikke helt rolig:)

Tusle opp til gamlebyen, da har du deeeen utsikten:)

God mat.

:)

Vennlig hilsen,

Gjest Isprinsessen
Skrevet

Hvis dere tenker på tyrkia så ta en titt på www.trojareiser.no jeg har reist med de 3 ganger nå og har forelsket meg helt i en by som heter Cesme. Ganske liten men alikevel stor nok by. Stedet ligger bare en time fra flyplassen og rett over Chios. Dette er ganske vest i landet så det er ikke så varmt der som i Alania/Antalia område hvor de fleste reiser.

Anbefaler og ta en titt på Golden Dolphin-hotellet. Ligger litt utenfor byen men man kan ta minibuss litt bortenfor hotellet på veien, inn til Cesme som koster rundt 3kr.billetten. Kjempebillig!Koselig by og i nærheten av alt! Jeg skal dit i år også med hele familien i juli, gleder meg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...