Gjest Ferie2006 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hei, Jeg og kjæresten min har lyst til å reise bort i to uker i juli. Har ingen spesielle ønsker, men det må være kort vei til skikkelig strand, litt sentrum med butikker, restauranter og barer. Blir ikke noe party-tur, men deilig å ta noen drinker på kvelden. Bør også være et billig sted iform av lave priser på mat/drikke. Noen som har noen tips/forslag? Har sett litt på Tyrkia, men kjenner ikke til de forskjellige feriestedene... 0 Siter
Dory Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Platanias, Kreta. Flott plass, ikke mye partyfaktir, men heller ikke helt rolig:) Tusle opp til gamlebyen, da har du deeeen utsikten:) God mat. Vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest Isprinsessen Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hvis dere tenker på tyrkia så ta en titt på www.trojareiser.no jeg har reist med de 3 ganger nå og har forelsket meg helt i en by som heter Cesme. Ganske liten men alikevel stor nok by. Stedet ligger bare en time fra flyplassen og rett over Chios. Dette er ganske vest i landet så det er ikke så varmt der som i Alania/Antalia område hvor de fleste reiser. Anbefaler og ta en titt på Golden Dolphin-hotellet. Ligger litt utenfor byen men man kan ta minibuss litt bortenfor hotellet på veien, inn til Cesme som koster rundt 3kr.billetten. Kjempebillig!Koselig by og i nærheten av alt! Jeg skal dit i år også med hele familien i juli, gleder meg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.