Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ferie til USA, og må ringe litt rundt når jeg er der borte. Jeg tenkte å skaffe meg et amerikansk SIM-kort, i stedet for å bruke pay phones hele tiden.

Men jeg blir ikke klok på om jeg kan kjøpe kun et SIM-kort og et kontantkort, og putte det i min egen tlf, eller om jeg må kjøpe en ekstra tlf, som en slags "pakkeløsning?"

Er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg litt tid til å sjekke dette når du kommer bort dit. Det finnes et utall av forskjellige tilbud.Du kan kjøpe fra helt billige mobiltelefoner med sim kort i, til de mere dyrere. Noen kan du ringe bare i USA med, andre kan du ringe bare i distriktet med, og andre igjen (dyrere) kan du ringe hvor som helst med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...