Hatsumomo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har du vært så tøff at du har badet eller vasset? - Nope. Og jeg kommer heller ikke til å bade i vannet i Norge. For frysepinne for det. Kjøpt favorittisen og spist den utendørs? - Det har jeg Forelsket deg? - Det er jeg fortsatt Fyrt opp grillen? - Nei, vi har ikke grill. Så venter til vi blir invitert eller når vi skal på besøk til foreldre. Blitt bitt av noe guffent, mygg, knott veps etc? - Nei takk og pris for det. Hadde a close encounter med en bie inne på badet idag da, men den forsvant ut vinduet igjen. Blitt solbrent? - Nope. Blir ikke så lett solbrent. Men så har jeg ikke hatt så mye mulighet til å være ute heller da, har sittet med hjemme eksamen i 4 dager nå. Blitt full uten at det var planlagt grunnet den livsfarlige fenomenet med promiller som forflerer seg i solskinn?;-) - Nei. Kysset i parken/tilsvarende? - Ja. Kjøpt solbriller? - bruker ikke solbriller Kjøpt ny shorts eller sommersko? - Det kan du vedde stumpen din på at jeg har Kjøpt inn badeleke? - Nei. Tatt vårengjøring? - Sånn halvveis Merket at humøret steg grunnet lysere og varmere tider? - Noe sinnsykt 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har du vært så tøff at du har badet eller vasset?--nix Kjøpt favorittisen og spist den utendørs?--jupp! Forelsket deg?--nix Fyrt opp grillen?--jupp! Blitt bitt av noe guffent, mygg, knott veps etc?--nix Blitt solbrent?--Ja! Veldig! Blitt full uten at det var planlagt grunnet den livsfarlige fenomenet med promiller som forflerer seg i solskinn?;-)--nix Kysset i parken/tilsvarende?--nix Kjøpt solbriller?--nix Kjøpt ny shorts eller sommersko?--skulle ha gjort det om jeg har hatt penger. Er blakk! Kjøpt inn badeleke?--nix Tatt vårengjøring?--delvis Merket at humøret steg grunnet lysere og varmere tider?--Absolutt! 0 Siter
Piraye Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 eneste jeg har fått gjort er å bli bitt av noe uggent. 0 Siter
citygirl Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 eneste jeg har fått gjort er å bli bitt av noe uggent. Håper det ikke var en piraya?? *lol* 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har vært ute på Grünerløkkadagene og i dag har jeg sittet i sola hele dagen på sykehuset og blitt rød på armene. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det var ikke mye av dette jeg hadde rukket, bare: *Fyrt opp grillen? Vi har hatt 4 grillmiddager. *Tatt vårengjøring? Ja, grundig vårrengjøring - i hagen. *Merket at humøret steg grunnet lysere og varmere tider? Ja! :-D :-D :-D Jeg er et sol- og sommermenneske! 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Ja, FU er gøy, men akkurat nå kjenner jeg på meg at jeg ikke helt orker å svare på punkt for punkt (vårslapp?). Men det blir nei på alt, unntatt på spørsmålet om is og om jeg har fyrt opp grillen. Det er i boks! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Svarene er nei. Humøret stiger nok mer når bjørkepollenet er borte.... 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Svarene er nei. Humøret stiger nok mer når bjørkepollenet er borte.... Jeg tenker stadig på deg, hare. Måtte dette pollehelvete snart ta slutt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg tenker stadig på deg, hare. Måtte dette pollehelvete snart ta slutt! Og nå leste jeg i avisen at pollentåken kan ses fra verdensrommet! Takk for tankene. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har du vært så tøff at du har badet eller vasset? -Nei det er ALT for kaldt! Kjøpt favorittisen og spist den utendørs? -Ja det har jeg gjort. Forelsket deg? -Nei, men pleiet kjærligheten har jeg gjort ) Fyrt opp grillen? -Nam, ja. Blitt bitt av noe guffent, mygg, knott veps etc? -Ikke jeg, men guttungen har. Også har jeg jaktet på de j****** edderkoppene *grøsser* Blitt solbrent? -Litt, men overraskendes lite, jeg pleier og bli rød som en kokt hummer med en gang. Blitt full uten at det var planlagt grunnet den livsfarlige fenomenet med promiller som forflerer seg i solskinn?;-) -Sukk ingen festing på meg akkurat nå, men har planene til sommeren klare ;-) Kysset i parken/tilsvarende? -Har ikke park her, men uansett er ikke kyssing offentlig helt vår greie. Kjøpt solbriller? -Ja, i år har jeg det! Er vel 4 år siden siste solbrille-innkjøp. Kjøpt ny shorts eller sommersko? -Har ikke shoppet nå i det fine været. Kjøpt inn badeleke? -Nei Tatt vårengjøring? -Nei det er fremdeles i planleggingsfasen, og jeg har satt av ca 3-4 månders planleggingstid ;-) Jeg nekter og vaske hus når det er så fint vær ute! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Og nå leste jeg i avisen at pollentåken kan ses fra verdensrommet! Takk for tankene. Jeg tenkte på deg i går når jeg hørte om den store pollenskyen. Håper du snart får ut litt du også! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg fikk jo ikke med det siste spm... Merket at humøret steg grunnet lysere og varmere tider? JA!!!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg tenkte på deg i går når jeg hørte om den store pollenskyen. Håper du snart får ut litt du også! Det håper jeg også! Og takk for tankene! Utrolig at pollenet vises helt til verdensrommet..... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det håper jeg også! Og takk for tankene! Utrolig at pollenet vises helt til verdensrommet..... Er helt sprøtt ja! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Er helt sprøtt ja! Har dere fint vær i dag? Her er det litt kjøligere nå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har du vært så tøff at du har badet eller vasset? - Nei, er litt pysete Kjøpt favorittisen og spist den utendørs? - Tror jeg gjorde det en gang i vinter det var fint vær.... Forelsket deg? - Ja, er alltid forelsket i min kjære.... Neida, men jeg merker at hormonene svirrer litt nå om våren, særlig da min kjære hentet meg på toget i shorts og ikke ullongs! Fyrt opp grillen? - Nei, men vi skal grille i ettermiddag. Blitt bitt av noe guffent, mygg, knott veps etc? - Nei, heldigvis ikke!!!!! Blitt solbrent? - Måtte tilbringe disse fine dagene inne pga jobb, så jeg har ikke blitt solbrent nå. Var det imidlertid litt da jeg var på Lanzarote tidligere i vår. Blitt full uten at det var planlagt grunnet den livsfarlige fenomenet med promiller som forflerer seg i solskinn?;-) - Nei...har ikke hatt muligheten.... Kysset i parken/tilsvarende? - Nei, men det var like før vi stoppet bilen....i går kveld da min kjære hentet meg på toget. Men det er så mange nye hus overalt - kan ikke være i fred ute lenger!!!! Kjøpt solbriller? - Mine har jeg hatt i flere år og de er supre! Kjøpt ny shorts eller sommersko? - Ikke ennå. hadde tenkt å gjøre det i Oslo, men det ble ikke tid. Kjøpt inn badeleke? -Ja det gjorde jeg på Lanzarote. ERn stor badeleke til hver av ungene! Tatt vårengjøring? - Nei, nå har svigermor vært hos oss i to uker, så nå regner jeg med at hun har tatt seg av det verste! Merket at humøret steg grunnet lysere og varmere tider? - Absolutt!!!!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har dere fint vær i dag? Her er det litt kjøligere nå. I Oslo er det like flott som det har vært den siste uka. Men det endrer seg visst til helga her også. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 I Oslo er det like flott som det har vært den siste uka. Men det endrer seg visst til helga her også. Så du koser deg ute etter jobb? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har dere fint vær i dag? Her er det litt kjøligere nå. Det er litt kjøligere her, og litt skyer, men sola titter frem ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.