laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hvordan vasker man en saccosekk som lukter kjipt? Jeg synes min lukter fordums tyvepakninger og generelt sært. Kan de vaskes? Hvordan da? Eller må de rett og slett ligge rundt og lukte eller dø? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du får sette den til lufting, og satse på at det ikke kommer noen smålømler og tisser på den. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 He he, jeg skulle akkurat til å si det samme som SDD, at du ikke må la småbarn tisse på saccosekken din. Forresten leste jeg i Aftenposten at folk har begynt å bruke kirken som dass, så man vet aldri. http://oslopuls.no/nyheter/article1312011.ece 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Du får sette den til lufting, og satse på at det ikke kommer noen smålømler og tisser på den. *lol* ja da skal de få trøbbel;-) Sikkert lurere å bare lufte enn å vaske, men den lukter ganske funky..Håper det går over, bortsett fra dette plagsomme faktum, er den både god å sitte i og fin. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du får sette den til lufting, og satse på at det ikke kommer noen smålømler og tisser på den. Hehe! Men hvis de stinker urin merker man kanskje ikke røyklukta så godt? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 *lol* ja da skal de få trøbbel;-) Sikkert lurere å bare lufte enn å vaske, men den lukter ganske funky..Håper det går over, bortsett fra dette plagsomme faktum, er den både god å sitte i og fin. :-) Du kan sprette opp litt så du får ut isoporkulene, ha de i en søppelsekk eller noe. Og så vasker du trekket i maskinen, og har kulene tilbake, og syr igjen. Trur eg... :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 He he, jeg skulle akkurat til å si det samme som SDD, at du ikke må la småbarn tisse på saccosekken din. Forresten leste jeg i Aftenposten at folk har begynt å bruke kirken som dass, så man vet aldri. http://oslopuls.no/nyheter/article1312011.ece Ja se der ja..visst gjør de det..Det er noe giseri.De bfikk sikker lov til å mige fritt når de var små og har ikke klart å bryte vanen;-) Mern asltså, kommer dety noen og pisser på saccoen in, da må jeg bli streng..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Du kan sprette opp litt så du får ut isoporkulene, ha de i en søppelsekk eller noe. Og så vasker du trekket i maskinen, og har kulene tilbake, og syr igjen. Trur eg... :-) DET kan jeg gjøre! :-) Takk! Lur du! :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hehe! Men hvis de stinker urin merker man kanskje ikke røyklukta så godt? :-) *LOL* Der sa du det. Problemet hennes er løst 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 *lol* ja da skal de få trøbbel;-) Sikkert lurere å bare lufte enn å vaske, men den lukter ganske funky..Håper det går over, bortsett fra dette plagsomme faktum, er den både god å sitte i og fin. :-) Jeg har ingen erfaring med saccosekker, men lufting bør duge. Gjetter på at du ødelegger den inni hvis du slenger den i vaskemaskinen. Dessuten har du vel ikke så svær vaskemaskin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hehe! Men hvis de stinker urin merker man kanskje ikke røyklukta så godt? :-) Der tror jeg du er inne på noe. Selv om jeg personlig foretrekker røyklukta, uansett hvor søtt dere småbarnsforeldre finner englebarnas avfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du kan sprette opp litt så du får ut isoporkulene, ha de i en søppelsekk eller noe. Og så vasker du trekket i maskinen, og har kulene tilbake, og syr igjen. Trur eg... :-) Wow. Hva du ikke kan! Det der var jo til og med bedre enn urinforslaget til tonie. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg har ingen erfaring med saccosekker, men lufting bør duge. Gjetter på at du ødelegger den inni hvis du slenger den i vaskemaskinen. Dessuten har du vel ikke så svær vaskemaskin. Nei, det har jeg ikke..Men Gemini er jo genial da..Jeg kan jo bare sprette opp og deretter vaske trekket..At jeg ikke tenkte på det selv! Noen sånn lur husmor er je bare ikke, men det hjelper veldig ofte å spørre her! :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har ingen erfaring med saccosekker, men lufting bør duge. Gjetter på at du ødelegger den inni hvis du slenger den i vaskemaskinen. Dessuten har du vel ikke så svær vaskemaskin. Mamma har vasket hunden vår sin sekk. (Bortskjemt? Neeei da ) Hun tok ut kulene, vasket stoffet i vaskemaskinge. Tok i kulene igjen og sydde igjen hullet =) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Tepperens..? Man bruker jo det på sofaer m.m. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Nei, det har jeg ikke..Men Gemini er jo genial da..Jeg kan jo bare sprette opp og deretter vaske trekket..At jeg ikke tenkte på det selv! Noen sånn lur husmor er je bare ikke, men det hjelper veldig ofte å spørre her! :-) Jeg vet. Hva trenger man egentlig å kunne av sånne finurligheter når man har Gemini og dol? Svar: Ingenting! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147294450' post='3107327] Mamma har vasket hunden vår sin sekk. (Bortskjemt? Neeei da ) Hun tok ut kulene, vasket stoffet i vaskemaskinge. Tok i kulene igjen og sydde igjen hullet =) Jeg håper ikke hun vasker bikkja på samme måte. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg håper ikke hun vasker bikkja på samme måte. Det enkle er ofte det beste. Eler noe sånt 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147294581' post='3107335] Det enkle er ofte det beste. Eler noe sånt VM i skrivefeil! 0 Siter
citygirl Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg håper ikke hun vasker bikkja på samme måte. Kan man ikke sprette opp hunden og vasket trekket i maskinen??? *løper alt hun kan ned for å stanse maskinen* *voff* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.