tonie Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Der tror jeg du er inne på noe. Selv om jeg personlig foretrekker røyklukta, uansett hvor søtt dere småbarnsforeldre finner englebarnas avfall. Jeg tror faktisk jeg også foretrekker røyklukta, men det må bli mellom oss;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg tror faktisk jeg også foretrekker røyklukta, men det må bli mellom oss;-) Hadde du skrevet noe sånt på kjerringforumet hadde du blitt utstøtt. 0 Siter
tonie Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kan man ikke sprette opp hunden og vasket trekket i maskinen??? *løper alt hun kan ned for å stanse maskinen* *voff* Jeg ler så jeg tisser på meg her, og du vet at sjefen for tissepolitiet er blant oss. Hold opp! :-D Trekket......*fnis* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kan man ikke sprette opp hunden og vasket trekket i maskinen??? *løper alt hun kan ned for å stanse maskinen* *voff* Jeg skal aldri gi råd på dol mer! *LOL* 0 Siter
tonie Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hadde du skrevet noe sånt på kjerringforumet hadde du blitt utstøtt. Shit,du har ikke skjønt noenting. Hvorfor tror du alle kjerringene oppfordrer småkrypene til å tisse i parken? Det er selvsagt for å slippe å få stinky bukser med hjem;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg vet. Hva trenger man egentlig å kunne av sånne finurligheter når man har Gemini og dol? Svar: Ingenting! Takk, tror jeg :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147295074' post='3107358] Jeg skal aldri gi råd på dol mer! *LOL* Joa... Vi får det jo ikke mer gøy enn det vi lager sjøl. *s* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Joa... Vi får det jo ikke mer gøy enn det vi lager sjøl. *s* Sant nok 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Noen har en sekk inne i selve sekken slik at det er bare å sprette opp dobbeltsømmen, ta ut innersekken å vaske trekket. Det er forskjell på de, jeg har en sånn som jeg forklarte og en med glidelås. Litt mere praktisk ) Du får gjennomføre obduksjon å finne ut av det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Du får kjøpt en dings til å sette i strømkontakten på Rimi som tar røyklukt. Sett i den og sett saccoen i nærheten. Den virker faktisk. Jeg hentet ned alle bøkene mine fra loftet og hentet endel fra mora og faren min og noe hadde ligget i esker i flere år og det stinket for jævli. Ikke-røyker kjenner det kanskje men for meg var den suveren. Husker ikke navnet for jeg er på sykehuset du vet men den er kjøpt på Rimi nederst i Trondheimsveien 5. Kan hende de har i Thv.Meyersgate også. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg kjøpte en billig sacco på loppis en gang. Syns den luktet kattepiss,så jeg orket ikke ha den inne i huset. Lot den ligge til lufting i garasjen et par-tre uker, før jeg vasket den med grønnsåpe og glovarmt vann. Det er skai-trekk på den, uten glidelås.. Lufting og vasking funka helt fint det! Lykke til! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Du får kjøpt en dings til å sette i strømkontakten på Rimi som tar røyklukt. Sett i den og sett saccoen i nærheten. Den virker faktisk. Jeg hentet ned alle bøkene mine fra loftet og hentet endel fra mora og faren min og noe hadde ligget i esker i flere år og det stinket for jævli. Ikke-røyker kjenner det kanskje men for meg var den suveren. Husker ikke navnet for jeg er på sykehuset du vet men den er kjøpt på Rimi nederst i Trondheimsveien 5. Kan hende de har i Thv.Meyersgate også. Kanskje kjøpe meg en sånn jeg også! Lurt! Men Saccoen er allerde åpnet, og trekket er vasket..Det var et svare styr å få helt ut isoporen, og det blir sikkert ikke mindre styrete å helle den inn igjen, men nå blir den sikkert HELT ren, hvertfall! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Jeg kjøpte en billig sacco på loppis en gang. Syns den luktet kattepiss,så jeg orket ikke ha den inne i huset. Lot den ligge til lufting i garasjen et par-tre uker, før jeg vasket den med grønnsåpe og glovarmt vann. Det er skai-trekk på den, uten glidelås.. Lufting og vasking funka helt fint det! Lykke til! Takk! Nå har jeg sprettet opp og vasket trekket i vaskemaskinen, så nå må den jo bli bra! (Om jeg får inn igjen all isoporen også da, sef;-P)) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Takk! Nå har jeg sprettet opp og vasket trekket i vaskemaskinen, så nå må den jo bli bra! (Om jeg får inn igjen all isoporen også da, sef;-P)) Har du isoporen i en søppelsekk eller annen stor pose? I såfall kan du jo ta og dytte et hjørne i bunnen av søppelsekken inn i åpningen i sakkosekken, og så klippe av hjørnet, så fungerer søppelsekken som trakt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Har du isoporen i en søppelsekk eller annen stor pose? I såfall kan du jo ta og dytte et hjørne i bunnen av søppelsekken inn i åpningen i sakkosekken, og så klippe av hjørnet, så fungerer søppelsekken som trakt. Jeg hadde ikke poser, men jeg har tenkt trakt! :-) Jeg har fyllt opp en sånn stor kiste og en stor metallsøppedunk som aldri er i bruk (Gjett om den inneholdt MYE isopor a gitt;-)) Så det må bli noe sånt som å øse med vaskebøtta over i trakt..Blir litt spennende! ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg hadde ikke poser, men jeg har tenkt trakt! :-) Jeg har fyllt opp en sånn stor kiste og en stor metallsøppedunk som aldri er i bruk (Gjett om den inneholdt MYE isopor a gitt;-)) Så det må bli noe sånt som å øse med vaskebøtta over i trakt..Blir litt spennende! ;-) Det gjør det... hehe! Tror du får kjøpt nye isoporkuler da, men hvor? Synd du ikke hadde poser, det hadde jo gjort jobben lettere. Men men, det går nok fint uansett :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Det gjør det... hehe! Tror du får kjøpt nye isoporkuler da, men hvor? Synd du ikke hadde poser, det hadde jo gjort jobben lettere. Men men, det går nok fint uansett :-) Det ordner seg nok, men jeg vil ha samboern til å hjelpe, da blir det nok myyye lettere (En holder trakt en øser etc..) Og til pers MÅTTE den, den hadde trukket til seg mye uggen lukt. Jeg skal sjekke litt etter flere sånne kuler, for den var litt slapp også..(Og blir sikkert slappere enda nå, siden jeg slomset med kulene..;-)) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det ordner seg nok, men jeg vil ha samboern til å hjelpe, da blir det nok myyye lettere (En holder trakt en øser etc..) Og til pers MÅTTE den, den hadde trukket til seg mye uggen lukt. Jeg skal sjekke litt etter flere sånne kuler, for den var litt slapp også..(Og blir sikkert slappere enda nå, siden jeg slomset med kulene..;-)) Samboer? Nå er jeg tydeligvis ikke oppdatert? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Samboer? Nå er jeg tydeligvis ikke oppdatert? Jaaa hmmm jeg har latt K flytte inn igjen..:-o Men det er bare for en stund og det går fint. Sikker på om det var helt taktisk vet jeg dog ikke..;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jaaa hmmm jeg har latt K flytte inn igjen..:-o Men det er bare for en stund og det går fint. Sikker på om det var helt taktisk vet jeg dog ikke..;-) Håper det da :-) Hva med "overseas"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.