Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for en brukt laptop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge min Fujitsu Siemens bærbare pc. Den er 3 år gammel, og kostet meg ca 12.000 kr.

Den fungerer helt greit, selv om den ikke er like kjapp som før.

Hvor mye kan jeg selge den for sånn omtrent?

Skrevet

Du må nesten oppgi mer nøyaktige spesifikasjoner for at noen skal kunne gi et anslag. Generelt ville jeg neppe betalt mer enn 1500-2000 kr for en tre år gammel laptop, men det er sikkert mulig å finne noen du kan lure til å betale mer for den :)

Skrevet

Du må nesten oppgi mer nøyaktige spesifikasjoner for at noen skal kunne gi et anslag. Generelt ville jeg neppe betalt mer enn 1500-2000 kr for en tre år gammel laptop, men det er sikkert mulig å finne noen du kan lure til å betale mer for den :)

Jeg kjøper den av deg for 1500,- - har noen som trenger en surfemaskin :-)

"..............................................."

Skrevet

Jeg kjøper den av deg for 1500,- - har noen som trenger en surfemaskin :-)

"..............................................."

Jeg har ingen laptop å selge :)

Skrevet

Jeg har ingen laptop å selge :)

Faen - klarte jeg å svare feil? Jeg?!?! Av alle talentløse forumbrukere - jeg?!

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...