Gjest Pixamila Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Har tenkt å lage en fotobok, men jeg vingler mellom fotolabo eller fotoknudsen. Fotoknudsen har 30X30 cm i format. De har mulighet for å legge skygger på bildene og mange fine bakgrunner. Prisen er imidlertid dyrt med hele 949 kr for 60 sider. Fotolabo sitt største format er 20X28 cm og det er muligens litt lite. Det mangler å kunne legge skygge på bildene. Prisen er hyggelig med 799 kr for 96 sider. Hva ville du valgt? Noen erfaringer med noen av desse fotobøkene? 0 Siter
Gjest Pixamila Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Linker: http://www.fotolabo.no/norge/fotobok.php http://www.fotoknudsen.no/fotobok/ 0 Siter
Gjest Snikka Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg kjenner ingen, men vet hvem 3 stk er irl. Det er fjerne bekjendte som jeg tilfeldigvis har møtt på. 0 Siter
Gjest Snikka Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Jeg kjenner ingen, men vet hvem 3 stk er irl. Det er fjerne bekjendte som jeg tilfeldigvis har møtt på. Beklager, dette kom under feil innlegg. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har brukt fotolabo og de bøkene ble jeg veldig fornøyd med. Mottakerne av gavene også. Det fine med fotolabo er at du kan bruke et bilde om omslag også. I tillegg er programvaren veldig enkel. Jeg plundret litt med fotoknudsen sin- at den lukker seg til stadighet etc. Men skal prøve igjen likevel fordi jeg syns av skinnomslaget virker fint. Men fotolabo kan hvertfall anbefales. 0 Siter
Gjest Pixamila Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har brukt fotolabo og de bøkene ble jeg veldig fornøyd med. Mottakerne av gavene også. Det fine med fotolabo er at du kan bruke et bilde om omslag også. I tillegg er programvaren veldig enkel. Jeg plundret litt med fotoknudsen sin- at den lukker seg til stadighet etc. Men skal prøve igjen likevel fordi jeg syns av skinnomslaget virker fint. Men fotolabo kan hvertfall anbefales. Takk for svar! Laget du fotoboken med layotene til programmet til fotolabo? Hvordan ble bildene når det ikke var skygge eller ramme på dem? Ble det flatt eller var det greit? Virker papiret bra, og ble bildene helt klare? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Takk for svar! Laget du fotoboken med layotene til programmet til fotolabo? Hvordan ble bildene når det ikke var skygge eller ramme på dem? Ble det flatt eller var det greit? Virker papiret bra, og ble bildene helt klare? Jeg brukte de forskjellige layoutene og bakgrunnene i programmet. Siden jeg ikke visste om hverken rammer eller skygger, så har det ikke vært et savn. Det fremstår ikke som flatt. Bildene blir veldig fine og klare. Programmet sier i fra hvis du velger å bruke et bilde som ser ut til å ha for liten oppløsning- men selv disse ble overraskende bra. Papiret er av bra kvalitet. Fotoboken har vært en veldig populær gave. Lett å ta med som "skrytegave" og kommentarene gjør det hyggelig for den som leser boken å se på også. Lettere å ta med enn album ) Så jeg anbefaler det virkelig. Skal lage et nå i sommer som bryllupsgave til venninne f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.