Snorkfrøken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 En mobiltelefon uten binding er vel sikkert det beste. Det verste får være div. dritt som ikke helt holder det som loves...På netthandelen.no 0 Siter
bb71 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 En mobiltelefon uten binding er vel sikkert det beste. Det verste får være div. dritt som ikke helt holder det som loves...På netthandelen.no Hehe, kom på en presskanne jeg kjøpte på netthandel.no. Klagde og fikk tilsendt en til! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hehe, kom på en presskanne jeg kjøpte på netthandel.no. Klagde og fikk tilsendt en til! jeg fikk tilsag en gang på noen kjempetøffe ecco joggesko. Men fikk tilsendt noen "båter" i str 45. Grusomme gubbe-sko. -Men de skulle ordne opp, de var fri for de skoene, men neste gang jeg så sko jeg kunne tenke meg var det bare å sende en mail. fant noen ecco sandaler. Joda, de skulle jeg få. Noen dager senere mottok jeg noen eccosandaler, men langt fra de jeg ønsket. De var stygge og skikkelig gule! ( 0 Siter
bb71 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 jeg fikk tilsag en gang på noen kjempetøffe ecco joggesko. Men fikk tilsendt noen "båter" i str 45. Grusomme gubbe-sko. -Men de skulle ordne opp, de var fri for de skoene, men neste gang jeg så sko jeg kunne tenke meg var det bare å sende en mail. fant noen ecco sandaler. Joda, de skulle jeg få. Noen dager senere mottok jeg noen eccosandaler, men langt fra de jeg ønsket. De var stygge og skikkelig gule! ( Hehe - ja da klaget du vel? Og så ender du opp med mange par sko du IKKE ønsker! 0 Siter
tonie Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det beste har jeg ikke gjort enda, men jeg håper på å slå kloa i et bilde av Knut Rose (uten å bli ruinert) ganske snart nå. Det verste: en trehjulssykkel fra Netthandelen. Den kosta meg bare en drøy hundrelapp, men det var for mye. Setet brakk etter noen dager, fargen falma så fort sola skinte på den og håndtakene satt ikke ordentlig fast. 0 Siter
TrineE Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det beste er vel sikkert et nydelig smykkesett jeg vant på Qxl til under hundrelappen. Det verste er vel de 96 porselens-klovnene jeg vant,også de på qxl... Leste ikke auksjons-beskrivelsen godt nok og trodde jeg bydde på 6 stykker. Det viste seg at det var 16 esker med 6 klovner i hver. Jaja,vant de for tre kroner,men frakta ble nesten 200. Men hva i all verden skal man bruke de til ;o) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Det beste er vel sikkert et nydelig smykkesett jeg vant på Qxl til under hundrelappen. Det verste er vel de 96 porselens-klovnene jeg vant,også de på qxl... Leste ikke auksjons-beskrivelsen godt nok og trodde jeg bydde på 6 stykker. Det viste seg at det var 16 esker med 6 klovner i hver. Jaja,vant de for tre kroner,men frakta ble nesten 200. Men hva i all verden skal man bruke de til ;o) Selg dem igjen for 6 kroner. 100% profitt! Skattefritt, rett i lomma! :-) 0 Siter
Gjest primus Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det beste er vel sikkert et nydelig smykkesett jeg vant på Qxl til under hundrelappen. Det verste er vel de 96 porselens-klovnene jeg vant,også de på qxl... Leste ikke auksjons-beskrivelsen godt nok og trodde jeg bydde på 6 stykker. Det viste seg at det var 16 esker med 6 klovner i hver. Jaja,vant de for tre kroner,men frakta ble nesten 200. Men hva i all verden skal man bruke de til ;o) Brul dem som gevinster et eller annet sted.hehe... Folk blir alltid glad når de vinner, vet du! 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det beste er vel sikkert et nydelig smykkesett jeg vant på Qxl til under hundrelappen. Det verste er vel de 96 porselens-klovnene jeg vant,også de på qxl... Leste ikke auksjons-beskrivelsen godt nok og trodde jeg bydde på 6 stykker. Det viste seg at det var 16 esker med 6 klovner i hver. Jaja,vant de for tre kroner,men frakta ble nesten 200. Men hva i all verden skal man bruke de til ;o) *LOL* 96 porselensklovner, det er jo nesten på linje med det utstoppede ekornet i et annet innlegg her. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 En mobiltelefon uten binding er vel sikkert det beste. Det verste får være div. dritt som ikke helt holder det som loves...På netthandelen.no Mener du at det ikke er verdt å handle ting der eller? Jeg har vunnet et par auksjoner der nemlig... :| 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det beste er vel sikkert et nydelig smykkesett jeg vant på Qxl til under hundrelappen. Det verste er vel de 96 porselens-klovnene jeg vant,også de på qxl... Leste ikke auksjons-beskrivelsen godt nok og trodde jeg bydde på 6 stykker. Det viste seg at det var 16 esker med 6 klovner i hver. Jaja,vant de for tre kroner,men frakta ble nesten 200. Men hva i all verden skal man bruke de til ;o) He-he, nå fikk jeg meg en god latter - kan godt se for meg ansiktet ditt da du skjønte hva du hadde kjøpt! Og hvis jeg ser slike klovner på neste basari idrettslaget, da vet jeg at jeg bor i nærheten av en DOL'er! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har kjøpt litt over ebay, spesielt klær og vesker som jeg ikke får tak i i Norge. Mitt beste kjøp er en råtøff Cavalli jakke, jeg så den da jeg var på shoppingtur i Nice, men kjøpte den ikke da, fordi jeg hadde handlet så mye på den turen, og den kostet like mye som alt jeg hadde handlet til sammen, nei faktisk mer. Angret helt forferdelig da jeg kom hjem, men den selges ikke i Norge. Plutselig fant jeg den på ebay.. og da var det bare å kline til!! )) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det beste er vel sikkert et nydelig smykkesett jeg vant på Qxl til under hundrelappen. Det verste er vel de 96 porselens-klovnene jeg vant,også de på qxl... Leste ikke auksjons-beskrivelsen godt nok og trodde jeg bydde på 6 stykker. Det viste seg at det var 16 esker med 6 klovner i hver. Jaja,vant de for tre kroner,men frakta ble nesten 200. Men hva i all verden skal man bruke de til ;o) Er det lov å si at jeg sitter på jobben ler innmari høyt nå? Fy FLATE hadde jeg kommet hjem med 100 klovner. herregud. HYLER av latter. tuuuuusen takk! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Mener du at det ikke er verdt å handle ting der eller? Jeg har vunnet et par auksjoner der nemlig... :| Jo, noe er bra, mens andre ting er dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.