Gå til innhold

FU: Hvor mange kjenner hverandre her?

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Jeg er litt sånn "småkjent" med Ulvinnen og Gyda, og har _nesten_ møtt Ulvinnen i RL. Vi har også kjørt forbi hverandre ;-)

Har også mailet med M.Angelica og Annegunn.

Og det var noen riktige koselige mailer må jeg si *s*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

9

• hare1365380455

4

• laban

2

• annegunn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, dessverre gjør jeg ikke det.

Men tenker stadig på dere, må innrømme det. Merkelig, egentlig, men sånn er det.

Skrevet

Nei, dessverre gjør jeg ikke det.

Men tenker stadig på dere, må innrømme det. Merkelig, egentlig, men sånn er det.

Jeg drømmer til og med om dolere! He he

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147374446' post='3108790]

Jeg drømmer til og med om dolere! He he

Vet du.. Det gjorde jeg også. Det var ei som skrev at hun hadde drømt noe om Laban. Neste gang jeg la meg drømte jeg om samme person.

Jeg tror gubben merker at jeg er her ofte, for mange av temaene her inne blir tema hjemme også :)

Skrevet

Vet du.. Det gjorde jeg også. Det var ei som skrev at hun hadde drømt noe om Laban. Neste gang jeg la meg drømte jeg om samme person.

Jeg tror gubben merker at jeg er her ofte, for mange av temaene her inne blir tema hjemme også :)

Hi hi..

Jeg fortsetter ofte diskusjonen her i huset og. Selv om han ikke er spes. int. :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147374832' post='3108801]

Hi hi..

Jeg fortsetter ofte diskusjonen her i huset og. Selv om han ikke er spes. int. :P

Man får jo mange impulser her ;)

Det som tok kaka var da jeg sang til datteren min (Uten at jeg tenkte over det)

"Blomster små

gule blå

titter på av engen nå

vinker til Pie Lill

for hun er så snill"

Da følte jeg meg litt dum ;) He he.. Men sånn har jeg blitt.. Tenker på Dol titt og ofte!

Skrevet

Man får jo mange impulser her ;)

Det som tok kaka var da jeg sang til datteren min (Uten at jeg tenkte over det)

"Blomster små

gule blå

titter på av engen nå

vinker til Pie Lill

for hun er så snill"

Da følte jeg meg litt dum ;) He he.. Men sånn har jeg blitt.. Tenker på Dol titt og ofte!

*LOL*

(Men er det ikke sånn sangen er da??)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147375604' post='3108829]

*LOL*

(Men er det ikke sånn sangen er da??)

Joda.. Sangen er vel egentlig sånn. Man setter inn navnet på en eller annen framfor "Lill". Helst navnet til den man synger for :o)

Er nicket ditt uten "M" permanent?

Skrevet

Joda.. Sangen er vel egentlig sånn. Man setter inn navnet på en eller annen framfor "Lill". Helst navnet til den man synger for :o)

Er nicket ditt uten "M" permanent?

:)

Jeg har ikke helt bestemt meg. Skvetter litt når jeg oppdager hva nicket mitt er. He he.. Så har en prøveperiode

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147377308' post='3108889]

:)

Jeg har ikke helt bestemt meg. Skvetter litt når jeg oppdager hva nicket mitt er. He he.. Så har en prøveperiode

Man venner seg jo til alt med tid og stunder, men det var litt rart å se det nye nicket ditt til å begynne med. Rart hva en bokstav kan gjøre ;)

Skrevet

Man venner seg jo til alt med tid og stunder, men det var litt rart å se det nye nicket ditt til å begynne med. Rart hva en bokstav kan gjøre ;)

Ja, merkelig det der.

Så måtte jeg ha det smilefjeset bak for bare Angelica var opptatt..

Skrevet

laban er en pusekatt? Det var i så fall meg :)

Skrevet

laban er en pusekatt? Det var i så fall meg :)

Jepp. Det var det :) Husker det godt nå. Så det er du som er årsaken til at jeg drømte om Laban.. At hun svarte meg så frekt på et innlegg jeg hadde skrevet ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147377740' post='3108904]

Ja, merkelig det der.

Så måtte jeg ha det smilefjeset bak for bare Angelica var opptatt..

Smileys er alltid koselig :o)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147371808' post='3108717]

Og det var noen riktige koselige mailer må jeg si *s*

:-)

Men du..hvor har du gjort av M. i nicket ditt? Heter du ikke Maud Angelica lengre? ;-)

Skrevet

Jepp. Det var det :) Husker det godt nå. Så det er du som er årsaken til at jeg drømte om Laban.. At hun svarte meg så frekt på et innlegg jeg hadde skrevet ;)

Jeg har drømt om frosken også en gang... Men nå begynner det å bli lenge siden, mulig det tyder på at jeg er her mindre for tiden....

Skrevet

:-)

Men du..hvor har du gjort av M. i nicket ditt? Heter du ikke Maud Angelica lengre? ;-)

Maud har aldri vært mitt navn :P

Skrevet

Jeg har drømt om frosken også en gang... Men nå begynner det å bli lenge siden, mulig det tyder på at jeg er her mindre for tiden....

Der ser du. Vi er på DOL - også når vi sover ;)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147378498' post='3108929]

Maud har aldri vært mitt navn :P

Det er nok bare jeg som leser for mye Se og Hør ;-)

Skrevet

Det er nok bare jeg som leser for mye Se og Hør ;-)

Ja.. du sier noe der! He he :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...