Gå til innhold

Utstoppet ekorn/bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest lacrylen
Skrevet

Jeg har en venninne som skal gifte seg i september, og jeg har lyst til å gi noe orginalt. Et utsoppet ekorn synes jeg er kjempefint som en gave. Er noen av dere andre enige? Eller...? Noen som vet noe om pris på dette..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre hun er et villmarksmenneske med hytte på fjellet, og ønsker seg slike døde dyr til pynt der, tror jeg at jeg hadde vurdert noe annet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er ikke en gave som ville ha falt i smak hos meg.

Gjest togli
Skrevet

Nei, huff... Tuller du?

Jeg hadde iallefall ikke blitt glad for å få et utstoppa dyr, med mindre jeg hadde en samling av slike hjemme fra før...

Skrevet

Du kødder nå vel? Å gi døde dyr i gave er jo fullstendsig usmakelig.

Skrevet

Synes ikke det var noen god ide jeg.

Jeg liker utstoppede dyr, men ett uskyldig ekorn?

Du bør ha litt peiling på forhånd om hun idetheletatt vil ha noe sånnt!

mil1365380270
Skrevet

Ville tatt noe større, ekorn er litt smått når det er en bryllupspresang. Ikke så originalt heller. Gir du en sau f.eks, vil det garantert vekke oppsikt. Den kan du også lage som en gyngehest?

Skrevet

Hvis jeg hadde fått et utstoppet ekorn ville jeg straks begynt å lure på hvordan jeg kunne kvittet meg med det uten at giveren føler seg snurt.

Hvis du ikke _vet_ at dette er noe hun ønsker seg ville jeg styrt langt unna utstoppede dyr og heller gått for noe på ønskelista.

Gjest Starling
Skrevet

Utstoppede dyr er utrolig tacky, synes nå jeg. Hadde blitt kjempeskuffa om jeg hadde fått et utstoppa ekorn som bryllupsgave. Vet jo ikke om vennene dine liker det da.

Skrevet

Ja, en sånn har vi hatt i snart 14 år.

Forøvrig tror jeg hovedinnlegget er et tulleinnlegg.

Det tror jeg også. Ingen kan finne på å gi noe så spesielt i bryllupsgave vel? Med mindre paret spesifikt hadde øansket seg det, men da hadde det jo ikke vært nødvendig å spørre.

Skrevet

Jeg synes ekorn er søte, men kunne aldri tenkt meg å ha utstoppede dyr hjemme...

Gjest primus
Skrevet

Jeg har ikke NOE sted i huset jeg ville hatt et utstoppet ekorn iallefall. Ikke kan det byttes heller. Nei, gi noe mer normalt. Eller penger.

Gjest togli
Skrevet

Ville tatt noe større, ekorn er litt smått når det er en bryllupspresang. Ikke så originalt heller. Gir du en sau f.eks, vil det garantert vekke oppsikt. Den kan du også lage som en gyngehest?

Ei ku er hakket bedre!

Gjest Zuleika
Skrevet

Jeg er glad at det ikke er meg som skal motta en slik gave. Synes utstoppede dyr er motbydelige og ville kastet slik gave med engang.

mil1365380270
Skrevet

Ei ku er hakket bedre!

Eller en hest - alle jenter ønsker seg en hest!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...