Gå til innhold

VG idag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest togli
Skrevet

Det er helt forferdelig, men ikke overraskende.... :-((

Jeg håper virkelig Romania ikke blir sett på som kvalifiserte for EU-medlemsskap før de rydder opp i disse grusomme forholdene!!

Skrevet

Ja, dette var veldig vondt å lese. Fy flate - noen må handle overfor Romania for å få slutt på denne torturen så lenge de tilsynelatende ikke er interresert i å greie det selv.

Skrevet

jeg også ble skikkelig kvalm!

Da jeg leste det i går kveld, satt jeg å spiste kveldsmat og koset meg.

Så ser jeg dette. Fy, så dårlig samvittighet jeg fikk. Jeg satt i en varm leilighet, med mat og drikke, og var litt små deppa.

Men dette satte ting i perspektiv...

Det er tragisk.

Mrs. Wallace
Skrevet

Å herregud. Noe så forferdelig trist.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg leste det igår kveld! Helt forferdelig!!! Får så vondt av dem, og fikk ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe dem.

Skrevet

Er det ingen som skjønner hva de egentlig gjør mot disse barna? Er det mulig å være så "tett" ?

Helt grusomt.

Men det er det med så mye i verden og vi får lese bare om en liten brøkdel.

Orker knapt å tenke på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...