Gjest Wolverina Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116010 Nå ble jeg faktisk kvalm. Og det skjer så og si ikke. Fy f...! Stakkars :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det er helt forferdelig, men ikke overraskende.... :-(( Jeg håper virkelig Romania ikke blir sett på som kvalifiserte for EU-medlemsskap før de rydder opp i disse grusomme forholdene!! 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Ja, dette var veldig vondt å lese. Fy flate - noen må handle overfor Romania for å få slutt på denne torturen så lenge de tilsynelatende ikke er interresert i å greie det selv. 0 Siter
Dory Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 jeg også ble skikkelig kvalm! Da jeg leste det i går kveld, satt jeg å spiste kveldsmat og koset meg. Så ser jeg dette. Fy, så dårlig samvittighet jeg fikk. Jeg satt i en varm leilighet, med mat og drikke, og var litt små deppa. Men dette satte ting i perspektiv... Det er tragisk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg leste det igår kveld! Helt forferdelig!!! Får så vondt av dem, og fikk ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe dem. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Er det ingen som skjønner hva de egentlig gjør mot disse barna? Er det mulig å være så "tett" ? Helt grusomt. Men det er det med så mye i verden og vi får lese bare om en liten brøkdel. Orker knapt å tenke på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.