Gjest anonym for tilfellet Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Av ulike årsaker må datoen for bryllupet endres med noen dager. Desverre fikk vi ikke beskjed om dette før ringene var levert - ferdig graverte. Er det noen her som vet om det er enkelt å få endret noe slikt? (gjelder bare ett tall) Skal selvfølgelig forespørre i butikken der ringene ble kjøpt, men er nyskjerrig og utålmodig - og butikken åpner ikke før om litt over 1 time....:-) Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei! Dette er null problem. Bare lever de i butikken så ordner de resten. Vi fikk gjort det samme med forlovelsesringene 0 Siter
Gjest anonym for tilfellet Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei! Dette er null problem. Bare lever de i butikken så ordner de resten. Vi fikk gjort det samme med forlovelsesringene Takk - det var godt å høre:-) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det går helt fint. Bare en liten digresjon: Mannen min leverte ringen for utblokking, og dama i gullsmedbutikken skrev nok litt kryptiske beskjeder til de som skulle utføre jobben. For da mannen min kom for å hente ringen, var den like trang, men finslipt innvendig. Før hun endelig fant fram hans ring i "arkivet" sitt tok det litt tid. Hun spurte bl.a. om det var den det stod "Din Kjell" i(!). Etter den ble funnet, og feilen avdekka, ble det ny runde - ringen ble utblokka, og teksten kom på plass igjen. Det som var synd var at de hadde gravert med "stygge" blokkbokstaver, mens det i min (og hans tidligere) står med en nydelig "snirkleskrift". Men vi har ikke gjort noe med det. Enda en digresjon: En som mannen min jobber sammen med er gift med en som heter Britt. Etter mange års ekteskap har det blitt litt slitasje på innsida av ringen, og nå står det faktisk "Din Dritt" der. 0 Siter
Gjest anonym for tilfellet Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det går helt fint. Bare en liten digresjon: Mannen min leverte ringen for utblokking, og dama i gullsmedbutikken skrev nok litt kryptiske beskjeder til de som skulle utføre jobben. For da mannen min kom for å hente ringen, var den like trang, men finslipt innvendig. Før hun endelig fant fram hans ring i "arkivet" sitt tok det litt tid. Hun spurte bl.a. om det var den det stod "Din Kjell" i(!). Etter den ble funnet, og feilen avdekka, ble det ny runde - ringen ble utblokka, og teksten kom på plass igjen. Det som var synd var at de hadde gravert med "stygge" blokkbokstaver, mens det i min (og hans tidligere) står med en nydelig "snirkleskrift". Men vi har ikke gjort noe med det. Enda en digresjon: En som mannen min jobber sammen med er gift med en som heter Britt. Etter mange års ekteskap har det blitt litt slitasje på innsida av ringen, og nå står det faktisk "Din Dritt" der. Takk for morsom tilbakemelding..he-he..... Ref. Britt/Dritt - så er det godt at ingen av oss har navn som kan gi slike resultater med årenes løp:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det går helt fint. Bare en liten digresjon: Mannen min leverte ringen for utblokking, og dama i gullsmedbutikken skrev nok litt kryptiske beskjeder til de som skulle utføre jobben. For da mannen min kom for å hente ringen, var den like trang, men finslipt innvendig. Før hun endelig fant fram hans ring i "arkivet" sitt tok det litt tid. Hun spurte bl.a. om det var den det stod "Din Kjell" i(!). Etter den ble funnet, og feilen avdekka, ble det ny runde - ringen ble utblokka, og teksten kom på plass igjen. Det som var synd var at de hadde gravert med "stygge" blokkbokstaver, mens det i min (og hans tidligere) står med en nydelig "snirkleskrift". Men vi har ikke gjort noe med det. Enda en digresjon: En som mannen min jobber sammen med er gift med en som heter Britt. Etter mange års ekteskap har det blitt litt slitasje på innsida av ringen, og nå står det faktisk "Din Dritt" der. *Ler så jeg griner* Tenk å gå rundt med "Din Dritt" i ringen sin da gitt. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det går helt fint. Bare en liten digresjon: Mannen min leverte ringen for utblokking, og dama i gullsmedbutikken skrev nok litt kryptiske beskjeder til de som skulle utføre jobben. For da mannen min kom for å hente ringen, var den like trang, men finslipt innvendig. Før hun endelig fant fram hans ring i "arkivet" sitt tok det litt tid. Hun spurte bl.a. om det var den det stod "Din Kjell" i(!). Etter den ble funnet, og feilen avdekka, ble det ny runde - ringen ble utblokka, og teksten kom på plass igjen. Det som var synd var at de hadde gravert med "stygge" blokkbokstaver, mens det i min (og hans tidligere) står med en nydelig "snirkleskrift". Men vi har ikke gjort noe med det. Enda en digresjon: En som mannen min jobber sammen med er gift med en som heter Britt. Etter mange års ekteskap har det blitt litt slitasje på innsida av ringen, og nå står det faktisk "Din Dritt" der. *Gapskratter* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det går helt fint. Bare en liten digresjon: Mannen min leverte ringen for utblokking, og dama i gullsmedbutikken skrev nok litt kryptiske beskjeder til de som skulle utføre jobben. For da mannen min kom for å hente ringen, var den like trang, men finslipt innvendig. Før hun endelig fant fram hans ring i "arkivet" sitt tok det litt tid. Hun spurte bl.a. om det var den det stod "Din Kjell" i(!). Etter den ble funnet, og feilen avdekka, ble det ny runde - ringen ble utblokka, og teksten kom på plass igjen. Det som var synd var at de hadde gravert med "stygge" blokkbokstaver, mens det i min (og hans tidligere) står med en nydelig "snirkleskrift". Men vi har ikke gjort noe med det. Enda en digresjon: En som mannen min jobber sammen med er gift med en som heter Britt. Etter mange års ekteskap har det blitt litt slitasje på innsida av ringen, og nå står det faktisk "Din Dritt" der. HAHA! Takk for dagens beste latter. "Din Dritt" *ler så jeg griner* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.