Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest liede
Skrevet

Helt grusomt!

Journalisten skriver "mamma" på grunn av sløv oversettelse fra svenske aviser.

Huff!

Skrevet

Hele den saken er avskyelig. Jeg har lest litt i de svenske nettavisene, både nå og da han ble funnet, men blir bare dårlig av det.

Verden er av hengslene.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir rett og slett kvalm av å lese om dette. Jeg har ikke ord.

Gjest Persille
Skrevet

"Mammaen så i går rett på filmen, uten å vise tårer eller andre tegn på anger eller sorg.

- Hun sørger over ham, men stålsetter seg, sier forsvarer Anders Berggren."

Akkurat som om det er mulig...

Skrevet

Jeg har lest litt her og der om denne saken, og nå kjenner jeg at jeg ikke klarer å ta inn mer om dette. Det er så grotesk og forferdelig, og jeg får bilder i hodet mitt som jeg ikke blir kvitt. Jeg håper dette bestialske paret blir lynsjet på verste måte, for lovens strengeste straff er på ingen måte streng nok!

Dette er et av veldig få tilfeller hvor jeg skulle ønske jeg trodde på et evig brennende helvete..

Skrevet

Det er så grusomt at det er helt ufattelig.

"Heldigvis" er slike som mishandler barn svært uglesett i fengslene og såvidt jeg har hørt tar ikke andre fanger noe for å la dem gjennomgå. Håper disse virkelig får kjenne det.

Gjest sandex
Skrevet

Folk er syyyke! - men rart at ingen var så oppegående at det ble oppedaget!

Skrevet

Det der må være et at av de verste eksemplene på at en "mor" jeg lest om.

Hun virker jo helt tafatt kjerringen!

Hva skulle hende med Bobby om jeg satt fastbundet? Sier hun i den svenske artikkelen.

Er man normal tenkende i toppen så blir man ikke hos et menneske som torturerer barnet hennes! Uansett om man ikke har et sted å dra eller penger. Kjerringen hadde jo en mor hun kunne dratt til.

MØKKA FOLK!

Skrevet

De omtaler henne som "mamma" nettopp for å provosere.

Jeg hadde ikke fått med meg at gutten hadde kromosomfeil. Om mulig (hvilket det ikke er) synes jeg at saken da ble enda styggere. Denne moren må nødvendigvis være "mindre begavet", om ikke psykisk utviklingshemmet selv.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg blir dårlig og greier ikke å lese alt i den saken.

Jeg tror jeg kunne ha vært i stand til å myrde de "menneskene"

Elisabeth1365380359
Skrevet

Det der er ikke mennesker!!! Blir kvalm og utrolig lei meg! Det verste er at det sikkert skjer mange plasser, uten at vi vet det:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...