Gjest Mangel på motivasjon Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg sliter med enormt mangel på motivasjon på jobb. Dette kom etter at jeg møtte veggen ganske kraftig for et par år siden,-som førte til både aktiv sykemelding og etterhvert gradert sykemelding. Jeg er nå i full stilling. Har prøvd flere motivasjonskurs. Avdelinga har flyttet til en bedre plass,med lyse lokaler,kollegaene er greie...har egentlig ingen ting å klage på... Jeg er selv verneombud her,-men jeg har også problemer med å være aktiv her. Men dagene er så slitsom...alt er et ork. Ønsker bare å finne meg en plass og sove på... Økonomisk så har jeg ikke råd å slutte på jobben,lell om den ikke så godt betalt. Jeg har jo over 20 år igjen av arbeidslivet.Jeg kan ikke ha det sånn i 20 år til... Hva i all verden skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest KinaKinaKina Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Bytte jobb, finne på noe HELT annet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.