Gå til innhold

En uke til termin...


carma

Anbefalte innlegg

...og fødevibber mottas med stor takknemlighet :-D

Syns hun kan høre på mamma'n sin og komme nå i helga jeg, da... *sparke*

Har endel modningsrier men føler meg full av energi og har lyst til å gjøre alt mulig. Bare bekkenet som er i veien.

Til helga er det fullmåne og "min" jordmor har vakt. Vibb i vei! Please! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    19

  • Klara Q

    6

  • Dorthe

    2

  • Åsemor

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har termin på mandag og vil også føde nå. Storebror på 5 år har mistet troen på at mamma har baby i magen og sier at det sikkert bare er en fotball. Vi får satse på å føde i helga, begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

På fødeavdelinga der jeg fødte sa de at fullmåne ikke gav flere fødsler. Nymåne derimot...

Jeg satser allikevel på at du ødelegger statistikken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på fødsel i helgen,vel? Jeg blir muligens satt i gang i morgen, men det kan ta lang tid likevel.

Sender deg masse fødevibber og håper frøkna tar til fornuft og kommer ut snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Har du termin allerede??! Har halvveis fulgt med. Går det bra? Fødselen blir sikkert kjapp og grei, og ungen er vakker som bare det!

Er navnet klart? Lilletuppa her er 10 mnd - tida går sååå fort. Rart å tenke på at jeg aldri skal føde igjen (vi har tre unger)... *Sender fødevibber* Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex, spis pizza med tre tonn hvitløk, vask vinduer og slapp av. ;)

Hun kommer nok ikke før hun er klar, men de tre tingene jeg nevnte er godt allikevel. Hehe.

Jeg tipper hun kommer på 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fødeavdelinga der jeg fødte sa de at fullmåne ikke gav flere fødsler. Nymåne derimot...

Jeg satser allikevel på at du ødelegger statistikken ;-)

Her sier de at de har litt flere vannavganger på fullmånenetter enn ellers! :-)

Ser ikke ut som det er veldig mye på gang så langt akkurat, men :-p

Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex, spis pizza med tre tonn hvitløk, vask vinduer og slapp av. ;)

Hun kommer nok ikke før hun er klar, men de tre tingene jeg nevnte er godt allikevel. Hehe.

Jeg tipper hun kommer på 17.mai.

Jeg vasket vinduer i går :-D Pizza er et par uker siden, men det går i mye godt krydret grillmat.

Sex er fryktelig slitsomt men gir tydelige resultater selv om de ikke varer mer enn noen timer foreløpig :-p

17. mai er liksom ikke ønskedagen da :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på fødsel i helgen,vel? Jeg blir muligens satt i gang i morgen, men det kan ta lang tid likevel.

Sender deg masse fødevibber og håper frøkna tar til fornuft og kommer ut snart!!

Jeg er så misunnelig på deg...! :-D Du føder jo i løpet av helga uansett, du! Gleder meg til oppdatering og håper ting starter av seg selv slik at du slipper igangsetting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du termin allerede??! Har halvveis fulgt med. Går det bra? Fødselen blir sikkert kjapp og grei, og ungen er vakker som bare det!

Er navnet klart? Lilletuppa her er 10 mnd - tida går sååå fort. Rart å tenke på at jeg aldri skal føde igjen (vi har tre unger)... *Sender fødevibber* Lykke til!

Allerede, ja... hehe - jeg syns jeg har vært gravid i åtte evigheter og litt til :-p

Navnet er klart, og det er det meste annet også. Mangler bare en baby nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...