Cinnamona Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Svigermor har bursdag, og siden sønnen hennes ikke aner hva han skal kjøpe, ble det overlatt til meg... Hmm... Hjelp? Hun er en vakker dame på 59 år, veldig glad i all slags matlaging og liker håndarbeidet (strikking, sying, quilting) sitt veldig godt. Hun er omtenksom og snill og humoristisk. Men hun er kresen, og har bestemte meninger om hva hun vil ha. Klær er uaktuelt. Hva gir man til en som har alt? Takker for svar 0 Siter
laban Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Abonnement på en blad med oppskrifter og håndarbeidsstoff? 0 Siter
Cinnamona Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 En kurv full av garn og stoffer? Sannelig ingen dum idé, takk skal du ha! 0 Siter
Speak Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 En kurv med mat og gjerne en flaske vin i om ho liker det. Hudpleie er det også mange som setter stor pris på. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Abonnement på en blad med oppskrifter og håndarbeidsstoff? Kjempelurt! Vet du om noen blader som er bra? Hun leser Allers og Familien, men det hadde vært greit med et rent håndarbeid-magasin. 0 Siter
laban Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Kjempelurt! Vet du om noen blader som er bra? Hun leser Allers og Familien, men det hadde vært greit med et rent håndarbeid-magasin. Jeg vet at de finnes. Men jeg er helt idiot når det gjelder håndarbeid. Start en ny tråd her, eller spør i en stor Narvesen. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Jeg vet at de finnes. Men jeg er helt idiot når det gjelder håndarbeid. Start en ny tråd her, eller spør i en stor Narvesen. Ok, takk skal du ha Tror jeg googler litt før jeg spør mer. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 En kurv med mat og gjerne en flaske vin i om ho liker det. Hudpleie er det også mange som setter stor pris på. Flotte tips! Tusen takk. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Kjempelurt! Vet du om noen blader som er bra? Hun leser Allers og Familien, men det hadde vært greit med et rent håndarbeid-magasin. Mamma er håndarbeidsgal, og hun liker veldig godt et blad som heter Anna. (Tror det var det det het.) De har det på Narvesen. 0 Siter
nilia Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Symaskin eller kokebok (Du kan gå inn på: http://www.detsoteliv.no/ Så skriver du ut en del oppskrifter som du synes ser supergode ut, og setter inn i en fin perm). Kanskje finner du også noe her: http://www.hobbyklubben.no/general/display.asp?iFileID=240042&sKey=000 Hvis hun er glad i hagearbeid, kan kanskje et abbonement på bladet "Hagen for alle" være noe? Vennlig hilsen 0 Siter
Cinnamona Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Å, så mange gode idéer da, dere! Tusen takk alle sammen, nå gjelder det bare å bestemme seg. Hilser fra sambo også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.