Gå til innhold

Bursdagsgave til svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har bursdag, og siden sønnen hennes ikke aner hva han skal kjøpe, ble det overlatt til meg... Hmm... Hjelp?

Hun er en vakker dame på 59 år, veldig glad i all slags matlaging og liker håndarbeidet (strikking, sying, quilting) sitt veldig godt.

Hun er omtenksom og snill og humoristisk. Men hun er kresen, og har bestemte meninger om hva hun vil ha. Klær er uaktuelt. Hva gir man til en som har alt?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Abonnement på en blad med oppskrifter og håndarbeidsstoff?

Skrevet

En kurv full av garn og stoffer?

Sannelig ingen dum idé, takk skal du ha!

Skrevet

En kurv med mat og gjerne en flaske vin i om ho liker det.

Hudpleie er det også mange som setter stor pris på.

Skrevet

Abonnement på en blad med oppskrifter og håndarbeidsstoff?

Kjempelurt! Vet du om noen blader som er bra? Hun leser Allers og Familien, men det hadde vært greit med et rent håndarbeid-magasin.

Skrevet

Kjempelurt! Vet du om noen blader som er bra? Hun leser Allers og Familien, men det hadde vært greit med et rent håndarbeid-magasin.

Jeg vet at de finnes. Men jeg er helt idiot når det gjelder håndarbeid.

Start en ny tråd her, eller spør i en stor Narvesen.

Skrevet

Jeg vet at de finnes. Men jeg er helt idiot når det gjelder håndarbeid.

Start en ny tråd her, eller spør i en stor Narvesen.

Ok, takk skal du ha :) Tror jeg googler litt før jeg spør mer.

Skrevet

En kurv med mat og gjerne en flaske vin i om ho liker det.

Hudpleie er det også mange som setter stor pris på.

Flotte tips! Tusen takk.

Gjest Starling
Skrevet

Mamma er håndarbeidsgal, og hun liker veldig godt et blad som heter Anna. (Tror det var det det het.) De har det på Narvesen.

Skrevet

Å, så mange gode idéer da, dere! Tusen takk alle sammen, nå gjelder det bare å bestemme seg. Hilser fra sambo også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...