Gjest nyah_lita84 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg går på trionetta 28. jeg har nettopp begynt med de og tar i dag den siste gule tabletten. i går hadde jeg ubeskyttet sex, er jeg trygg eller bør jeg kjøpe angrepillen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hvor mange piller har du tatt? Og begynte du på første mensdag? Hvis du begynte på første mensdag er du trygg fra første pille. Har du tatt dem i minst 14 dager er du også trygg nå. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hvor mange piller har du tatt? Og begynte du på første mensdag? Hvis du begynte på første mensdag er du trygg fra første pille. Har du tatt dem i minst 14 dager er du også trygg nå. hehe...du er overalt du... =) ja,jeg begynte første mensdag og har tatt den i 3 uker. så da mener du jeg er trygg? =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 hehe...du er overalt du... =) ja,jeg begynte første mensdag og har tatt den i 3 uker. så da mener du jeg er trygg? =) Ja! Les pakningsvedlegget. Poenget med p-piller er at man er trygg dersom man tar dem til rett tid og hver dag - angrepiller er dersom man glemmer en pille og har sex eller har helt ubeskyttet sex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.