Gå til innhold

700.000 har lastet ned grandiosa-sangen

Anbefalte innlegg

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Jeg lurer mer på hva som feiler de 700000 som har lastet den ned. Lå den ikke på VG-lista også? reklamesang for frossenpizza...snodig

hare1365380455
Skrevet

Jeg lurer mer på hva som feiler de 700000 som har lastet den ned. Lå den ikke på VG-lista også? reklamesang for frossenpizza...snodig

Det var det jeg syntes var litt merkelig....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi lever i en syk, syk verden.

Men det sier jo alt om hva slags musikk som selger.

Det er perverst.

fuji1365380447
Skrevet

Dette er merkevarebygging på sitt ypperste!!

Stabburet får halve Norge til å reklamere for produktet sitt. Man må bare bøye seg i støvet over slikt...

Og så er det jo en kul sang, som setter seg helt på hjerne, da..

"harru hørt, harru sett, harru sjekka det siste..."

"Vi snakker lørdagspizza, vi snakker ekte kjærlighet, vi snakker om total fulkommenhet!"

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er jo en sånn irriterende sette-seg-på-hjernen-låt som folk uten særlig klangbunn for god musikk umiddelbart forveksler med kvalitet.

At en haug med midreårige kaster seg på det, kan man bære over med. Verre når voksne folk ikke lukter lunta.

En riktig genistrek fra merkevarebyggerne der, altså.

Skrevet

Det er jo et bevis på at det intellektuelle lavmålet har nådd rekorddybder blant en helvetes stor andel av befolkningen. Flaut, er det.

".........................................."

hare1365380455
Skrevet

Det er jo et bevis på at det intellektuelle lavmålet har nådd rekorddybder blant en helvetes stor andel av befolkningen. Flaut, er det.

Og ikke nok med det, den ligger på toppen av vg-lista også...

Gjest Debra irl
Skrevet

Det er noe med han låtskrriveren som klarer å trykke på den "festesegpåhjernenknappen". Er det ikke han samme som skrev ute til lunch og mmmmgummi også? Eller er jeg heeelt på jordet nå?

Mary Poppins
Skrevet

Jøss som folk tar seg selv høytidlig nedover her.

Det er jo bare en morsom sang, that's all!

Skrevet

Jeg liker den jeg. Hehe, jeg innrømmer det :o)

Skrevet

Den er jo morsom da...

(og jeg har lastet den ned jeg også ;-P )

Skrevet

Det er noe med han låtskrriveren som klarer å trykke på den "festesegpåhjernenknappen". Er det ikke han samme som skrev ute til lunch og mmmmgummi også? Eller er jeg heeelt på jordet nå?

Jo - og "livet er for kjipt" ;)

Skrevet

Jo - og "livet er for kjipt" ;)

Den har jeg på mp3'n min... Men pizzasangen har jeg ikke hørt engang tror jeg.

Skrevet

Den har jeg på mp3'n min... Men pizzasangen har jeg ikke hørt engang tror jeg.

Du har sikkert hørt den på tv - den går jo som reklame hele tiden. Jeg syns ikke den er spesiell fin - men det er som de sier- den fester seg på hjernen.

Gjest BattleClown
Skrevet

Det er litt gøy da, at en kommers aktør klarer å danke ut de kreative sjelene som forsøker å leve av musikken sin.

Vakkert!

Minner meg om når Jamba-frosken toppet hitlista, Coldplay måtte nøye seg med nr. 2 plassen.

Dette er den våte drømmen til reklamefolka.

Heldigvis så er min musikksmak litt annerledes enn hva som preger VG-lista.

hare1365380455
Skrevet

Den er jo morsom da...

(og jeg har lastet den ned jeg også ;-P )

Så da blir det et sammensurium av grandiosasangen og ketchupsangen på neste fest?

Gjest Starling
Skrevet

Så da blir det et sammensurium av grandiosasangen og ketchupsangen på neste fest?

Grandis med ketchup er jo livretten til ganske mange. ;)

Gjest Wolverina
Skrevet

Hva?

Har du ikke lastet den ned?

Nå er det jo faktisk sånn at det er de som _ikke_ har lastet den ned som har nådd et rekorddypt intellektuelt lavmål.

Skynd deg!

Skrevet

Det er litt gøy da, at en kommers aktør klarer å danke ut de kreative sjelene som forsøker å leve av musikken sin.

Vakkert!

Minner meg om når Jamba-frosken toppet hitlista, Coldplay måtte nøye seg med nr. 2 plassen.

Dette er den våte drømmen til reklamefolka.

Heldigvis så er min musikksmak litt annerledes enn hva som preger VG-lista.

Hvorfor "heldigvis"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...