Gå til innhold

700.000 har lastet ned grandiosa-sangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva?

Har du ikke lastet den ned?

Nå er det jo faktisk sånn at det er de som _ikke_ har lastet den ned som har nådd et rekorddypt intellektuelt lavmål.

Skynd deg!

Nei.

"..................................."

Skrevet

Det er jo et bevis på at det intellektuelle lavmålet har nådd rekorddybder blant en helvetes stor andel av befolkningen. Flaut, er det.

".........................................."

*humrer av intellektsnobberi*

Sangen er en lett låt som fenger, så enkelt er det.

Skrevet

Det er jo en sånn irriterende sette-seg-på-hjernen-låt som folk uten særlig klangbunn for god musikk umiddelbart forveksler med kvalitet.

At en haug med midreårige kaster seg på det, kan man bære over med. Verre når voksne folk ikke lukter lunta.

En riktig genistrek fra merkevarebyggerne der, altså.

Mener du dette seriøst?

Skrevet

Det var det jeg syntes var litt merkelig....:)

Samma om det er en reklamesang eller ikke. Den er festlig, lett og fengende. Noe mer legger ikke jeg i det.

Skrevet

Jøss som folk tar seg selv høytidlig nedover her.

Det er jo bare en morsom sang, that's all!

Ja, *fnis*

Lasta den ned i går jeg:)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jøss som folk tar seg selv høytidlig nedover her.

Det er jo bare en morsom sang, that's all!

Jepp, som reklamesang er den helt genial. Ingen tvil om det!

Men derfra til å laste den ned og _høre_ på den når man skal nyte musikk, er det et kvantesprang. Synes jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Jepp, som reklamesang er den helt genial. Ingen tvil om det!

Men derfra til å laste den ned og _høre_ på den når man skal nyte musikk, er det et kvantesprang. Synes jeg.

"Men derfra til å laste den ned og _høre_ på den når man skal nyte musikk, er det et kvantesprang. Synes jeg."

Det tror jeg de færreste gjør. Jeg tror den lastes ned for å spilles på vorspeil og fest. Det blir jo god stemningen av den, alle synger med sov. Jeg skal på selskap ikveld og utover kvelden kommer den garantert til å bli spilt:) Den spilles til og med på diskoteker.. hehe

Dette er helt klart merkevarebygging på sitt aller beste!!

Skrevet

Så da blir det et sammensurium av grandiosasangen og ketchupsangen på neste fest?

Nei nei, da holder vi oss til Sibbe fra Sandnes. ;-P

hare1365380455
Skrevet

Nei nei, da holder vi oss til Sibbe fra Sandnes. ;-P

*gleder meg* :D

Gjest BattleClown
Skrevet

Hvorfor "heldigvis"?

Tja, kanskje fordi jeg er så fornøyd med å være halvsær i musikksmaken min :)

Skrevet

Det er litt gøy da, at en kommers aktør klarer å danke ut de kreative sjelene som forsøker å leve av musikken sin.

Vakkert!

Minner meg om når Jamba-frosken toppet hitlista, Coldplay måtte nøye seg med nr. 2 plassen.

Dette er den våte drømmen til reklamefolka.

Heldigvis så er min musikksmak litt annerledes enn hva som preger VG-lista.

Som om Coldplay er noe bedre enn den frosken?

Coldplay er ikke noe bedre enn pizzasangen for den del....Coldplay er bare kjedelig.

Så det så.

Gjest BattleClown
Skrevet

Som om Coldplay er noe bedre enn den frosken?

Coldplay er ikke noe bedre enn pizzasangen for den del....Coldplay er bare kjedelig.

Så det så.

Det er din mening, og det er jo fint at du har en.

Det jeg prøver å si er at min sære musikksmak er bedre enn alle andres :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...