Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting....

Hvorfor er det godtatt av oss kunder å stå i 10-15 min på apoteket for å hente ut resepten vår? Hadde vi skulle ventet i en bokhandel like lenge hadde jeg tilta!

Dette nye systemet hvor du må stå og vente til de har funnet frem medisinen signert gjort sine greier på pc'n for deretter å si "kontroll" Jeeez!

Hvem fant på dette?

Syns det gamle systemet fungerte helt utmerket, når en kunne levere inn resepten, for så å hente medisinen sin litt senere. Eller om det hastet, sitte ned og vente til man ble ropt opp.

Hatt en traumatisk tur på apoteket i dag som dere skjønner! he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel fremdeles levere resepten for å hente den senere? Ikke mange ukene siden jeg gjorde det i alle fall.

Skrevet

Jeg var på apoteket idag og da spurte hun om jeg ville vente eller komme tilbake senere. Det tar jo ikke lang tid å vente så jeg gjorde det, men er nok derfor det blir kø da - fordi alle vil vente i fem min istedet for å komme tilbake.

Gjest Debra irl
Skrevet

Blir du ikke spurt om du vil vente eller hente senere da? Det pleier å være vanlig.

Det at en annen enn den som har klargjort medisinen er fint syns jeg. Det skal være en trygghetskontroll for de som skal ha medisinen, at de får det de skal ha i riktig dosering.

Skrevet

Det er så hard konkurranse blant apotekene i dag - så er du ikke fornøyd, finn et annet!

Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til å stå og vente så lenge... Jeg synes det er bra at de sjekker nøye hva de leverer ut, det er jo bra, men man må kunne forlange en viss effektivitet og kundeservice.

Tips;

Få legen til å ringe inn resepten på forhånd, så er dne klar når du kommer. (går ikke på a-preparater, men det meste annet går greit)

bugge -jenta
Skrevet

10 til 15 minutter er ingenting. Har ventet i opptil en time på apoteket jeg. Det ble så ille at jeg måtte spørre om de ikke hadde støttestrømper til oss som måtte stå:o)

De beveger seg i slow motion, jeg tror de har gått på kurs i avstressing, ligner veldig på zombier til tider. Greit nok at de ikke må sykemelde seg for stress, men hva med oss som har hyppige apotekbesøk. Ingen som tenker på oss!!

Skrevet

10 til 15 minutter er ingenting. Har ventet i opptil en time på apoteket jeg. Det ble så ille at jeg måtte spørre om de ikke hadde støttestrømper til oss som måtte stå:o)

De beveger seg i slow motion, jeg tror de har gått på kurs i avstressing, ligner veldig på zombier til tider. Greit nok at de ikke må sykemelde seg for stress, men hva med oss som har hyppige apotekbesøk. Ingen som tenker på oss!!

Du lider av "apotekansatt-allergi"...*s* (Det grenser nesten mot en form for apotekansattrasisme!)

Forøvrig håper jeg du får en god natt! Jeg skal svare på det andre innlegget ditt i morgen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...