cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Tupperware har slike løse rister som hører til en salatbolle de har. Disse ristene kan også kjøpes løse (som erstatningsdel) og kan brukes i andre boller også. Kjempekjekt! Det var det jeg ikke skjønte, at de skulle brukes sammen. Trodde det kun var et dørslag som tilfeldigvis gikk ned i bollen. 0 Siter
Gjest Jøjemeg Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det var det jeg ikke skjønte, at de skulle brukes sammen. Trodde det kun var et dørslag som tilfeldigvis gikk ned i bollen. Ikke den skarpeste kniven, du? 0 Siter
Gjest teskjea Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det var det jeg ikke skjønte, at de skulle brukes sammen. Trodde det kun var et dørslag som tilfeldigvis gikk ned i bollen. LØS RIST som legges i bunnen av SALATBOLLER IKKE extrabollen som hører til salatslynga. 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 LØS RIST som legges i bunnen av SALATBOLLER IKKE extrabollen som hører til salatslynga. Nå er det ikke salatslynge jeg snakker om heller. 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ikke den skarpeste kniven, du? Ikke du heller. Det er genialt det jeg gjør, intet mindre. Så om du har problemer med det, så begynn å grin. 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Tupperware har slike løse rister som hører til en salatbolle de har. Disse ristene kan også kjøpes løse (som erstatningsdel) og kan brukes i andre boller også. Kjempekjekt! Har ikke rist altså, men et dørslag som passer perfekt oppi bollen. En rist hadde jo vært enda bedre, men det har jeg altså ikke. 0 Siter
Gjest Jøjemeg Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ikke den skarpeste kniven, du? Ikke den skarpeste kniven, du heller? 0 Siter
Gjest en måte Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Skyll under rennende vann og tørk lett med kjøkkentørkepapir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.