Ugga Bugga Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Liker fortsatt Johnny Depp hakket bedre. Jo da, Johnny Depp er snasen han også Særlig i Pirates of the Carribean. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jo da, Johnny Depp er snasen han også Særlig i Pirates of the Carribean. Mmm, snart kommer 2'ern! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg hadde Jim Morrison (men da var jeg nok litt eldre enn fjortis). Oh ja, Jim Morrison var stor helt da jeg var sånn i 17-19-årsalderen. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jo da, Johnny Depp er snasen han også Særlig i Pirates of the Carribean. Jeg vet! Han er utrolig sexy som pirat. Litt slesk. Fantastisk. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Mmm, snart kommer 2'ern! Ja, det blir morro :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Så hvis jeg hvisker "John Cleese", får du ståpels over hele kroppen? LOL. Å hjelpes, lenge siden jeg har ledd så høyt og lenge. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Liker fortsatt Johnny Depp hakket bedre. Men har du sett noen av Brandos filmer fra den tiden? *slafse* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Huh? Brad Pitt for ung? Han er da vitterlig 43 år gammel eller deromkring. Du er definitivt ikke ute etter lammekjøtt, med andre ord. Hmmm...med mindre nicket ditt betyr at du er født i -33, da. ;oP He-he, den var jo litt morsom, da. Nei altså, seriøst - er han 43 år? Han ser jo bare ut som ei barnerumpe, jo, ikke bare på bildet der, men i alle filmer han er med i. Gikk liksom ut fra at han var svært ung, jeg. Når jeg sikler, sjekker jeg ikke fødselsdato! (Men det bør jeg nok begynne med, skjønner jeg...) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Johnny Depp er min! Å nei du, han skal jeg og Klara Q dele. Muhaha! 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Å nei du, han skal jeg og Klara Q dele. Muhaha! Hva med meg da? Den eneste løsningen er kloning! 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Men har du sett noen av Brandos filmer fra den tiden? *slafse* Har ikke det. Kanskje jeg får mure meg inne i helgen med masse filmer. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har ikke det. Kanskje jeg får mure meg inne i helgen med masse filmer. Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute? 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Å nei du, han skal jeg og Klara Q dele. Muhaha! Det kan du bare GLEMME! Jeg vil også. Væææær så sniiiill... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 He-he, den var jo litt morsom, da. Nei altså, seriøst - er han 43 år? Han ser jo bare ut som ei barnerumpe, jo, ikke bare på bildet der, men i alle filmer han er med i. Gikk liksom ut fra at han var svært ung, jeg. Når jeg sikler, sjekker jeg ikke fødselsdato! (Men det bør jeg nok begynne med, skjønner jeg...) Alltid lurt å be om leg, ja. ;o) Vi kan vel uansett konstatere at Mr. Pitt har maaaange gode år igjen. Men se på disse, det er vel ikke så mye barnerumpe her? http://citypaper.net/articles/011801/pics/mv.snatch.jpg http://movies.israel.net/fight/c44.jpg http://joeyy.free.fr/BRAD-PITT/fight_club.JPG 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 LOL. Å hjelpes, lenge siden jeg har ledd så høyt og lenge. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har ikke det. Kanskje jeg får mure meg inne i helgen med masse filmer. Det kan jeg anbefale, ja. Både i forhold til lekkerfaktor og gode filmklassiker-faktor. Og mens du er i gang: Lei Gudfaren og ta en titt på bonussporene hvor Robert De Niro prøvespiller for rollen som Sonny (som han ikke fikk). Han er så ubegripelig lekker. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute? Naturligvis, men problemet er jo at fyrer som Depp (og tydeligvis også Brando) ikke finnes på byen. Og jeg lengter etter en skikkelig mann. 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jada, vi er to og de er tre, så det skulle alltid bli noe på oss begge, hehe. Sjelden har matematikken kommet til bedre nytte! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Matthew McConaughey er bare superdeilig. Sier ikke neitakk til Brad Pitt eller Johnny Depp heller. Og faktisk, Sean Connery. Eneste mannen på 70 (eller er det nærmere 80?*Ler*) som faktisk klarer å få meg litt på dreisen med den deilige stemmen sin. 0 Siter
Gjest primus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Harry Hamlin, nam! Hadde helt glemt hva den godbiten der het jeg. Richard Gere er heller ikke så verst. George Clooney er kjekk, men kanskje litt glatt-pen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.