Gå til innhold

Veddemål: Når kommer carmas lille jente?


cecily

Anbefalte innlegg

hare1365380455

At det er to er bare en spøk mellom meg og togli.

Vi gjettet på det før annegunn hadde ultralyden sin fordi hun var så veldig kvalm.

Ok. :) Det er spennende med de som har termin straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    24

  • annegunn

    21

  • tonie

    6

  • hare1365380455

    6

Gjest togli

Ja, det hadde vært noe det! Tenk så moro for oss om annegunn får tvillinger likevel!

Skal vi tippe på to jenter eller en jente og en gutt?

Den lille gutten har nok gjemt seg bak søstra!

*prøver så godt jeg kan å tro på dette selv*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Den lille gutten har nok gjemt seg bak søstra!

*prøver så godt jeg kan å tro på dette selv*

;-)

Da går vi for gutt og jente til annegunn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. vi har sett henne på 3D-ultralyd, og jeg lover deg at hvis babyen som kommer ut har grodd tut siden sist så er han utstyrt med litt av hvert annet som de fleste andre gutter ikke har i tillegg :-p

Ok, da venter du nok en liten guttejente, for jeg er kjempesynsk og tar sjelden feil;-)

PS: gutten min var en jente ifølge alle ultralydlegene, og dem var det mange av. En uke eller noe før han ble født oppdaget de plutselig at jenta hadde tut, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Så nå får vi bare begynne å vente til 25.mai!!!

Ja, jeg stoler selvsagt på den berømte spåkula di og satser også på den datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ok, da venter du nok en liten guttejente, for jeg er kjempesynsk og tar sjelden feil;-)

PS: gutten min var en jente ifølge alle ultralydlegene, og dem var det mange av. En uke eller noe før han ble født oppdaget de plutselig at jenta hadde tut, hehe.

Min gutt var jente helt til han ble født. Vi hadde noen ultralyder vi også fordi luringen hadde det med å sparke innover slik at jeg ikke kjente liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da venter du nok en liten guttejente, for jeg er kjempesynsk og tar sjelden feil;-)

PS: gutten min var en jente ifølge alle ultralydlegene, og dem var det mange av. En uke eller noe før han ble født oppdaget de plutselig at jenta hadde tut, hehe.

Hehe.. skummelt...! :-p

Var du på 3D-UL?

Vi fikk i alle fall se kjønnslepper og skjede og full pakke, for hun var ikke spesielt sjenert der hun lå og viste seg frem :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt var jente helt til han ble født. Vi hadde noen ultralyder vi også fordi luringen hadde det med å sparke innover slik at jeg ikke kjente liv...

Det må jo ha vært litt sjokk...? Hehe...

Jeg er i alle fall bare 100% innstilt på å bli jente-mamma så jeg tror jeg kommer til å få sjokk hvis det kommer ut en gutt :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det må jo ha vært litt sjokk...? Hehe...

Jeg er i alle fall bare 100% innstilt på å bli jente-mamma så jeg tror jeg kommer til å få sjokk hvis det kommer ut en gutt :-p

Jeg hadde heldigvis hørt om at ultralyd kan vise feil, så vi hadde forberedt storesøster om at lillesøsteren hennes muligens var en lillebror.

Selv var jeg overbevist om at det var jente, siden de to svangerskapene mine var så like.

Men det var ikke kjønnet hans som var det største sjokket ved den fødselen. Mer enn det sier jeg ikke til en som snart skal føde, bare at det gikk bra til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heldigvis hørt om at ultralyd kan vise feil, så vi hadde forberedt storesøster om at lillesøsteren hennes muligens var en lillebror.

Selv var jeg overbevist om at det var jente, siden de to svangerskapene mine var så like.

Men det var ikke kjønnet hans som var det største sjokket ved den fødselen. Mer enn det sier jeg ikke til en som snart skal føde, bare at det gikk bra til slutt :-)

Nei, nå må du gi deg... *plystre*

*finner en annen tråd*

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei, nå må du gi deg... *plystre*

*finner en annen tråd*

Hehe

Jeg har gitt meg alt :-)

Ikke tenk mer på det jeg skrev, bare gled deg til at du snart får hilse på det nydelige lille nurket du har båret på så lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Nå må jeg være med og tippe jeg også.

Både 18 og 23 er fine datoer :o) Men for hennes del håper jeg på den 18, men tipper 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. skummelt...! :-p

Var du på 3D-UL?

Vi fikk i alle fall se kjønnslepper og skjede og full pakke, for hun var ikke spesielt sjenert der hun lå og viste seg frem :-p

Jeg var på 3D-UL jeg også, men min lille var ikke fullt så villig til å vise seg fram. Legene mente nå likevel at de så nok til at de kunne si at det var en jente. Bommert:-)

Fikk nå i det minste en drøy uke til å omstille oss, så vi rakk å finne nytt navn og få bytta de mest feminine klærne som var kjøpt inn.

Høres ikke ut som det er noen fare for at dere skal få dere en sånn overraskelse, da. Men det blir den 21, altså;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt var jente helt til han ble født. Vi hadde noen ultralyder vi også fordi luringen hadde det med å sparke innover slik at jeg ikke kjente liv...

Ja, det hender de tar feil. Høres ikke ut som det er mye tvil når det gjelder carmas jente da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke hørt om den tvillingen som gjemte seg bak den andre? Stor overraskelse på føden ;-)

*muahahahaha*

Det er bare en, altså. Var på riksen i går og så det selv :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært noe det! Tenk så moro for oss om annegunn får tvillinger likevel!

Skal vi tippe på to jenter eller en jente og en gutt?

_En_ jente... *morsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en, altså. Var på riksen i går og så det selv :-|

Ekstra sjekk? Noe som skjer? *nysgjerrig*

Jeg er proppeløs :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...