Gjest puritansk nervevrak Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei! Dere damer som har vært hos fysioterapaut med rygg og nakke, - måtte dere ta av bh???? Jeg er veldig sjenert og gruer meg sååå, vil helst ikke dette... så nå søker jeg etter erfaringer? Må jeg bare forberede meg på full stripping eller..? Uuuææh! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jøss er du noe å være flau over da? Men jeg tror ikke du trenger å ta av deg 0 Siter
Tralla Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Nei. Har bukse på (evt løser på knapp og belte og har bh på. Som oftes hekter fysioterapauten opp denne mens jeg ligger og fester den når han er ferdig igjen. Går så fint så:-) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Nei, du får beholde bh på Men de løsner gjerne på den, men da ligger du på mage også fester de den igjen før du må reise deg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Nei, du får beholde bh på Men de løsner gjerne på den, men da ligger du på mage også fester de den igjen før du må reise deg. Og det er _ikke_ særlig lurt å gjøre som jeg, ha BH med hektene foran. :-D 0 Siter
Gjest blame Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Går hos fysioterapeut nå om dagen, jeg, en mannlig en til og med.. Jeg måtte ta av meg t-skjorta, men ikke bhen. Hvis du synes det er vanskelig, så kan du kanskje si i fra når timen begynner? Nå som vi jobber med nakken og ikke ryggen, så får jeg beholde t-skjorta på, regner med det blir verre når han skal jobbe seg lengere nedover ryggen. Men man venner seg til det meste 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har gått mye til den type behandling. Kanskje de tar opp bh- stropp, som nevnt, men den tas på igjen før du snur deg. Ellers har jeg ofte vært i underbukse og bh, noe som gjør at jeg i årevis kjøper både string og vanlig underbukse i enkelte BH-sett. Ikke ta på deg string, i tilfelle. Ofte har de pledd de legger over deler av kroppen de ikke jobber med. Ingenting å gru seg for. 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Absolutt ikke! Det du kan oppleve er at de spør om å ta opp hempen bak om du ligger på magen og de ikke kommer skikkelig til. 0 Siter
mariamamma Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Tror du kan slappe helt av, jeg ;o) BH får du beholde på. Mulig du må løsne stroppen når du ligger på magen, men den kan du feste igjen før du snur deg. Første gang lå jeg i truse og BH. Har også ligget med oppbrettet genser og med bukse. Alt avhengig av evnt. massasje og type øvelser. PS. Lurt å ha på en myk bukse. Og husk - legg igjen tanga'n hjemme. På med sloggi ;o) Det går nok fint skal du se! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.