Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg slet også med begge deler, men sov faktisk gjennom hele natta med 7,5 mg Imovane.. så det kan jo hende at det hjelper deg også dersom du doserer opp. Er jo verdt et forsøk i alle fall :-)

Imovanen var min beste venn i eksamenstiden :-p

Jeg skal prøve 7,5mg ikveld tenkte jeg :) Har ikke eksamen imorgen altså men tenkte prøve det ut litt på forhånd. Takk for svar :)

Skrevet

Jeg skal prøve 7,5mg ikveld tenkte jeg :) Har ikke eksamen imorgen altså men tenkte prøve det ut litt på forhånd. Takk for svar :)

Håper det funker da :-) Sov godt ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Håper det funker da :-) Sov godt ;-)

Takk og i like måte :-)

Skrevet

Jo men _hvor_ alvorlig bør det være før man får slike preparater? Har slitt med det hele livet mitt og er generelt _alltid_ trøtt.

Sikkert fordi jeg aldri får en hel natts god søvn.

Etter noen netter med dårlig søvn, oppvåkkning mange ganger og ikke noe særlig søvn fra 3-4tiden så tar jeg en Imovane en natt for å ta igjen forsømt søvn. Dette fungerer for meg. Vil ikke ta for mye av dette, men innimellom gjør jeg det. Sover godt ihvertfall 6 timer på Imovane og ingen bivirkninger.

hare1365380455
Skrevet

For å si det sånn, jeg fikk det over telefon, i tillegg snakket jeg bare med sekretæren til legen min, så enkelt var det.

Men jeg skal ikke legge meg til noe vane å bruke slike medisiner. Jeg trenger det pga eksamenstiden fordi jeg må passe på å få en god natts søvn før eksamen.

Jeg hadde også problemer med å sovne før, men nå (etter at jeg fikk barn) sovner jeg raskere.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde også problemer med å sovne før, men nå (etter at jeg fikk barn) sovner jeg raskere.

Hehe løsningen for meg blir ikke å få noen barn foreløpig, da får jeg heller sove litt dårlig ;)

hare1365380455
Skrevet

Hehe løsningen for meg blir ikke å få noen barn foreløpig, da får jeg heller sove litt dårlig ;)

Hihi, jeg mente ikke at du skulle få barn i dag! Men det kan jo være fint å vite at det kan endre seg. Jeg pleide ligge våken i timesvis før jeg sovnet.

Mary Poppins
Skrevet

Funket det bedre? :-)

Hurra jeg sov nesten hele natten!! Det hjalp ja :)

Men herregud så mye rart jeg har drømt inatt. I tillegg, før jeg sovnet så fikk jeg totalt lattekrampe, aner ikke hva jeg lo av.. så der satt jeg helt alene i sengen min med skikkelig latteranfall! Hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden og ser at ingen reagerer på Imovane på samme måte som meg.

Jeg blir gående helt i ørska hele dagenb etterpå, selv om det bare skal være innsovingstabletter. Derfor har jeg gitt opp å ta dem. Heller litt søvnløs enn helt zombie neste dag.

Og for den som måtte lure: Jeg tok bare en tablett.

Mary Poppins
Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden og ser at ingen reagerer på Imovane på samme måte som meg.

Jeg blir gående helt i ørska hele dagenb etterpå, selv om det bare skal være innsovingstabletter. Derfor har jeg gitt opp å ta dem. Heller litt søvnløs enn helt zombie neste dag.

Jøss det var jo litt av en bivirkning da. Kanskje det er noe i tablettene som du ikke tåler? Bedre å være uten da isåfall.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jøss det var jo litt av en bivirkning da. Kanskje det er noe i tablettene som du ikke tåler? Bedre å være uten da isåfall.

"Bedre å være uten da isåfall."

Det var min konklusjon også.

Men du har sikkert rett i at det var noe i tablettene jeg ikke tåler. Normalt bruker jeg svært lite tabletter, så jeg har ikke noen oversikt over om det er andre jeg heller ikke kan ta.

Skrevet

Det der hørtes ekkelt ut! Hørte i går om en dame som fikk hallusinasjoner i tre dager av imovane, så det er noen som reagerer på det! Jeg byttet til zolpidem i dag, men det var pga at jeg må ha mer og mer imovane for at det skal funke. Kanskje du og bør bytte?

Skrevet

Jeg har hørt om andre som reagerer sånn.. kjedelig! Da faller jo poenget med å få søvn bort, hvis man likevel går rundt i transe dagen etter pga pillene.

Det er nok ikke riktig medisin for deg da, nei.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har hørt om andre som reagerer sånn.. kjedelig! Da faller jo poenget med å få søvn bort, hvis man likevel går rundt i transe dagen etter pga pillene.

Det er nok ikke riktig medisin for deg da, nei.

Det var litt godt å høre at du vet om andre som reagerer på samme måte med disse tablettene.

Fastlegen min trodde ikke helt på meg når jeg fortalte om virkningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...